elinebj93 Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 https://www.facebook...&type=1 Hver gang han får mat, legger han noe tøy oppå maten. Maten blir altså ikke spist. Jeg har prøvd å ta den vekk, men dette funker heller ikke. Noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Hva med å forklare litt bedre når du lager tråder? Er det hans om har lagt hånkleet (?) oppå? Antageligvis for å gjemme den ja, gamlehunden min pleide å gjemme spy og tiss med ting han fant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Grave ned maten? Det er da helt normal hundeadferd??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Jeg har ikke vært borti dette nei.. Men hva skjer når du tar bort håndkleet? Altså, fjerner det helt fra matplassen? Lar han bare maten være da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffe Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Når bikkja her er mett, skal han sjule maten. Grisehaler/ører osv dyttes under tepper og "graves" på plass. Har han fått veldig god middag, men er mett, så står han og graver med snuten i løse luften ettersom at det ikke er noe å dytte over. Da fjerner jeg rett og slett maten, hvis ikke holder han på lenge. Han er fryktelig søt når han gjør det, men tror ikke at det er så greit for han der han "graver" og aldri kommer noen vei. Så da fjernes det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elinebj93 Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 marjea: Om jeg tar vekk det, så legger han det over igjen. Om jeg gjemmer alt som er av plagg, legger han alt annet oppi der. Kaffe: Da skal jeg bare fortsette med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Kanskje du skulle droppe den fôringsautomatdingsen, slik at han ikke hele tiden har mat han må "spare" på. Server mat, det som ikke blir spist, fjernes og han får ikke ny mat før til neste måltid. I mellomtiden er fôrsekken og hva du nå fôrer med under din kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elinebj93 Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Det som blir spyttet ut av maskinen tas vekk ettee 20 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Det som blir spyttet ut av maskinen tas vekk ettee 20 min. Hunden lukter nok at det er mat der selv om han ikke har muligheten til å spise det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts