Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrene på Sognsvann


pippin
 Share

Recommended Posts

Jeg er virkelig i slaget ikveld jeg så da lager jeg en bildetråd her også. Det er det lenge siden jeg har gjort...!

Siden vi våknet til sol og fint vær idag pakket vi sekken og turet avgårde til Sognsvann. Jeg har aldri vært der før, og jeg har definitivt ikke vært der for siste gang.

Løpedyra!

IMG_6545.jpg

"Woah! Tenner!"

IMG_6757.jpg

IMG_6638.jpg

Derp...

IMG_6632.jpg

"I`ll get you!"

IMG_6571.jpg

Posere fint, etter mye instruering såklart :lol:

IMG_6529.jpg

Galedyret :wub:

IMG_6506.jpg

IMG_6462.jpg

Fine Denali

IMG_6453.jpg

Og fine Beauty

IMG_6534.jpg

IMG_6726.jpg

IMG_6460.jpg

IMG_6593.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte hundene! Herlig å se de slik! :)

Ja det er kjempeherlig :)

Jentene mine hilser og sier at de gjerne kan dele skogen "sin" med dere. :) Er Denali forresten et vanlig trekkhund-navn? Det er jo ganske spesielt, men nå har jeg hørt om to.

Hehe, det er bra vi får tillatelse av de røde farer! :) Om det er vanlig tror jeg ikke, men det er nok noen der ute ja. Jeg har forsåvidt bare hørt om to hunder som heter det. Denali betyr "the Great one" og er fra Alaska tror jeg. Sikkert derfor det er litt popluært, siden det kommer derifra :)

Hahaha, Beauty så litt forskrekka ut på ene bildet :D

Misunner dere turen :)

Vi vil bli med når det er litt mindre snø...

Ja dere må bli med en dag! :D Mana har jo ikke hilst på småttisene enda en gang.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er bra vi får tillatelse av de røde farer! :) Om det er vanlig tror jeg ikke, men det er nok noen der ute ja. Jeg har forsåvidt bare hørt om to hunder som heter det. Denali betyr "the Great one" og er fra Alaska tror jeg. Sikkert derfor det er litt popluært, siden det kommer derifra :)

Fine bilder, skulle onske vi hadde like mye sno her :D

... og jeg maa bare kommenter, for jeg synes ogsaa at Denali er et veldig fint navn. Viste jeg hadde hort det for, men saa kom jeg paa at Denali er jo ogsaa navnet for "toppmodellene" av GMC sine trucks og SUVs :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :)

Herlige bilder! Har fått en husky som turkompis nå, og fysøren hvor noen herlige hunder de er :)

(har du og Mana bodd i Trondheim? Mener jeg så en huskyvalp som ligna på henne der en gang i sommer, nemlig)

Vi har bodd i Trondheim ja :) Bodde der til Mana var ca 3 mnd, og var ofte litt rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...