Monica123 Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Noe så nydlig Gratulerer med et flott jente kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 sååååå nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Omigosh. Nå må du snart legge ut noen flere bilder altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Gratulerer så mye! Nydelige er de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Gosh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Da har gryntepølsene har blitt 1 uke gamle. Alle har lagt på seg rundt 300g den første uka, og det er stort sett stille og rolig i valpekassa. Denali er en flink mor med de små. Men jeg gleder meg til de blir 4-5 uker og langt mer aktive og utforskende, fordi om disse små har sin sjarm de også. Måtte selvsagt ta noen bilder av de idag, selv om de kanskje ikke er så spennende ennå valp 1 valp 2 valp 3 valp 4 valp 5 valp 6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Herlighet.. De er så fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Så søte de er Gleder meg til de åpner øynene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Ååååååh! Vil kosemose valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Gleder meg veldig til bilder om noen få uker Søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Selvfølgelig må du ta bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Jaggu godt jeg har egene valper nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Så søte! Gleder meg til å se dem mer valpete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Dette forumet er jo et "livsfarlig" sted for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Herlighet.. De er så fine Ååååååh! Vil kosemose valp! Selvfølgelig må du ta bilder! Dette forumet er jo et "livsfarlig" sted for tiden. Tusen takk Så søte de er Gleder meg til de åpner øynene Gleder meg veldig til bilder om noen få uker Søte! Så søte! Gleder meg til å se dem mer valpete! Alt dette gleder jeg meg til også Jaggu godt jeg har egene valper nå Takk, i like måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Så nyydelige! Valp 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Jaggu godt jeg har egene valper nå Signerer denne Ellers hadde jeg vitterlig gått for valp 1 eller 5. NYDELIGE :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Meeeeeer biiiiiilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Meeeeeer biiiiiilder! De kommer, de kommer. Valpisene har nå delvis til helt åpne øyne alle sammen, så innen onsdag - når de er 2 uker - så tenker jeg alle gluggene er åpne Ellers er det litt mer aktivitet å spore nå. Alle klarer å plassere bakbeina under seg og stabbe noe utstødig omkring. Gleder meg virkelig til de begynner å leke litt og reagere mer på meg. Foreløpig er jo mamma Denali det soleklare sentrum i deres univers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 en liten video av småttisene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Gleder meg til å følge med på disse søte valpene. Ønaker mange bilder framover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Så HERLIG. Og så store de er! Gleder meg til å følge med. Hvordan er det med kjøpere, har du "nok" ? Hvordan er valpemarkede på Siberians? Hvordan er forskjellene på "trekk-sibbe" og showmentalt sett? Vi har jo aldri møtt en Show SH egentlig. Vi tenkte oss selv ut på det markede om et års tid, om vi finner ut at en S.H kan trives hjemme hos oss, så greit å høre litt hvordan det ligger ann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Værsåsnill, behold en sånn der rød en.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Så HERLIG. Og så store de er! Gleder meg til å følge med. Hvordan er det med kjøpere, har du "nok" ? Hvordan er valpemarkede på Siberians? Hvordan er forskjellene på "trekk-sibbe" og showmentalt sett? Vi har jo aldri møtt en Show SH egentlig. Vi tenkte oss selv ut på det markede om et års tid, om vi finner ut at en S.H kan trives hjemme hos oss, så greit å høre litt hvordan det ligger ann Jeg har kjøpere nok i bøtter og spann egentlig på dette kullet her. Overrasket over hvor mange seriøse det var som tok kontakt (har erfaring med mye rart fra kattefronten). SH går ikke for å være en lettsolgt rase, men det kommer kanskje litt an på hva man selv gjør som oppdretter også. De aller fleste SH kullene født her til lands er jo dessverre av varianten "pen SH jente x naboens SH gutt" type stil. Ikke særlig gjennomotenkt og uten resultater hverken fra løp, utstilling eller helse. Og de som er seriøse med bruks SHer er ofte så dårlig til å annonsere at de har kull at man virkelig må leite etter de. Mentalt sett vil jeg si at trekk og show er ganske like. De individuelle forskjellene er STORE men det er de innen hver enkelt "stil". Det er noe høyere andel av hunder som er litt vel sky på brukssiden, men det kan like gjerne være fordi de er mindre sosialisert utenfor hundegården/spannet. Jeg har jo hatt to av brukslinjer og har nå to av utstillingslinjer. Og de er alle 4 så utrolig ulike hunder, selv om alle har vært ganske typiske for en SH. Freke og Esky (hhv utstilling og brukslinje) er de som er likest. Dette er to litt forsiktige hanner som er/var snille og rolige, men full fart i aktivitet. Men Freke liker stemmen sin veldig godt da , det gjorde ikke Esky. Og Esky hadde mer "trøkk" i selen. Men nå er jo Freke fortsatt bare 14mnd så han blir nok en smule bedre når han kommer over verste unghundperioden, men som Esky blir han nok ikke. Men det var ikke min første av brukslinjer heller. Han var dårligere til å jobbe, men raskere, enn begge mine nåværende utstillingsavla SH'er. Værsåsnill, behold en sånn der rød en.. Hvis en av de røde blir den peneste så 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts