AstridStaffen Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Hei, her er vi. Har kikket litt innom her før, og våger å taste litt nå. Jeg er en passe gammel eier av en herlig liten lykkepille i form av en staff ved navn Astrid. Hun er 16 mndr og er bare best! Har også en liten blandings i hus, border-elgen Påsan. Han er litt for full av hyss til å være helt best ennå, men han er mest sønnens. Så, hei på dere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Velkommen hit! En Border-elg hørtes spennende ut, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Hei og velkommen skal du være! Hærlig navn på staffen din, forresten Håper du vil trives her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Velkommen til hundesonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Hei og velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Hei på du og velkommen hit Bilder er vi veldig glade i her inne....! Spesielt spent på border-elgen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Hei og velkommen! håper du trives! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Hei og velkommen hit! Del gjerne bilder av Astrid og Border-elgen din med oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 En border-elg, gitt.. Kanskje litt i grenseland (pun intended) av hva vi er vant til, men gleder oss til å se bilder av både Astrid og elgen! Velkommen! Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Heisann og velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridStaffen Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Takk skal dere ha! Får slenge inn noen bilder av de håpefulle . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Hei og veldig velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 (endret) Velkommen Hvor er Astrid fra? Red: Glem det, jeg er rimelig sikker på hvor hun kommer fra, Tadpoles? Endret 20. Januar 2012 av Trym&Tuva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridStaffen Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Takk! Stemmer T&T, innkjøpt av Johanne/Addiction to staff fra Tadpoles. Jeg kommer til å overta henne pga HD C/ikke eksteriørmessig toppers. Bare toppers på alt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Prata med Johanne om det på Leto var det vel, og da fortalte hu det Grattis med egen hund da, hun er jo rett og slett nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Du var ikke helt tilfeldig på bussterminalen sånn i halv totiden i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridStaffen Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Nei da var jeg på Jessheim. Ja, hun er en skikkelig godjente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2012 Nei da var jeg på Jessheim. Ja, hun er en skikkelig godjente. Åå ja. Jeg ble bompa av en liten brindle tispe i går og tenkte at kunne jo vært dere. Hun var superduper happy og herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridStaffen Skrevet 21. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2012 Åå ja. Jeg ble bompa av en liten brindle tispe i går og tenkte at kunne jo vært dere. Hun var superduper happy og herlig Kunne fint ha vært lille loppa, det ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts