Janis Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Nå er vi klare for hund. Minste jenta er 3 år, og ingen baby lengre. Vi vet at nå har vi tid, og drømmen blir virkelig. Det blir en papilon Hun er nå to uker, vi gleder oss til å følge henne opp frem til hun kommer hjem til oss. Vi skal være forvert, for en god oppdretter i nærheten. Hun har god erfaring med rasen og har drevet oppdrett i rundt 15 år(noe rundt der). Hunden blir vår til slutt, så det å være fòrvært gjør meg ingenting. Gleder meg til å bli kjent her inne. Tips og erfaringer er gull verdt. 3 Siter
Maria Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Spennende hvilken oppdretter er hun fra? Jeg har selv en liten papillon på 11 uker, og dere har mye å glede dere til! Mye energi i den bittelille kroppen kan jeg love dere. Siter
MegaMarie Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg er også nysgjerrig på hvilken oppdretter det er! Gratulerer Det er en herlig rase Siter
Janis Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Var på besøk i går, så glemte jeg kamera Men eldste jenta mi tok bilde med mobilen, så kan prøve å legge inn de. Taspitir, enter oppdretteren. Hjemmeside : http://taspitir.wordpress.com/ Hun har ingen bilder av nurket som er lagt ut noe sted. Bestefar til nurket er den mest premierte Papilonen i Norge Siter
Papillon Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Åh, du skal ha valp etter Pip! Hun er en skjønn liten sprettball! hehe. Frøken er halvtante (halvsøster til Pip) til din kommende valp! Siter
Maria Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Så gøy Linda kan sine saker når det gjelder papillon hun, da. Gratulerer igjen. Legg gjerne ut masse bilder Siter
giggi Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 <p style="text-align: left; ">Gratulerer! &nbsp;Gleder meg til masse bilder av frøkna!&nbsp;</p> Edit: Åj, her skjedde det noe.. ? Siter
Janis Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Nå er det ca to uker igjen! Tiden har gått fort Her er bilde, tatt søndag 12.02.12 Oppdretter sier hun ser veldig lovende ut. Bildet er jo på mobilen. Men jeg logger meg inn via mobilen og legger ved bilde. Siter
Janis Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Får det ikke til. får ikke lastet opp fra galleriet på mob. Finner ingen filer.. Siter
bikkjene Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 gratulerer kult med en valp da papillon er jo nydelig da Siter
Janis Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Hei hei Nå ligger det bilde av snuppa på bloggen: http://taspitir.wordpress.com/ Taspitir`s irresistible Infinity født 04.01.12. *stolt* Siter
Janis Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Lagt inn bilde i valpetråden også og har meldt meg inn der. Her er hun: Forslag til navn? Siter
Grim Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Så fint bliss! Eller... det heter kanskje ikke det på hunder? Veldig søt! Siter
Janis Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Nelly 8 mnd: Bustete og skitten etter lek Siter
Janis Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Stelt og fin, klar til Bjerke Siter
Recommended Posts