Kaja Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Kommer bare at det ikke er nye innlegg, dette har holdt på i hele dag og jeg har prøvd på flere dataer og prøvd alle alternativene for å se om noen virker, men altså nada nix! Anetteeeeee! Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Kan du gi meg ss av hvordan det ser ut? Siter
simira Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Kanskje det bare er stille her i dag? Har virket for meg altså. Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Det er et godt spm... Jeg vet ikke helt Siter
Kaja Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Gjort det Simira, men det er sånn på to forskjellige dataer samt på tlf! ææ, kan ikke leve uten nye innlegg knapp altså Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Gjort det Simira, men det er sånn på to forskjellige dataer samt på tlf! ææ, kan ikke leve uten nye innlegg knapp altså sender du meg brukernavn/pass så kan jeg teste her Siter
simira Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Gjort det Simira, men det er sånn på to forskjellige dataer samt på tlf! ææ, kan ikke leve uten nye innlegg knapp altså . Urk, ser ikke hva som kan være galt jeg heller. Regner med at SjefsAnette tester og hjelper deg. Skjønner godt at du føler deg litt lost uten! Siter
Kaja Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Sjefsannette forstår ikke hva det er Siter
simira Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Sjefsannette forstår ikke hva det er SS-en din viser ikke om du har klikket på noe under "Annet" (tråder du har startet, følger, osv)? Har du prøvd ulike alternativer mtp. tid (siste 24 timer osv.)? hVOR ER DENNE KNAPPEN? Oppe i høyre hjørne, under søk. Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Jeg prøvde hennes bruker på en ren IE her, og fikk ingen innlegg opp på noe jeg trykket på at all. Jeg så hun hadde masse ulest. Siter
Kaja Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Stemmer det Ane. Jeg blir gal og logger herved av for dagen Siter
mushi Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Prøvd å huke av for andre tidsperioder på venstre side? Siter
simira Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Kan det ha noe med "tidsstempling" for brukere å gjøre? At forumet tror at tiden til Kajas bruker er en annen enn den er? Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 hva har det med saken å gjøre om du velger alt ulest innhold? men jeg tror det kan ha noe med mobil å gjøre. Kaja: brukte du mobilversjon eller fullversjonen på mobilen? for et par ganger om jeg har brukt mobilversjon så har ikke ting blitt vist på pcen etteerpå, så jeg bruker bare fullversjon på mobilen. Siter
Kaja Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Bruker bare fullversjonen på tlf, og det skjedde mens jeg var på tlf. Hmm Siter
Bananen Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg ser den står på "ulest innhold", min står på "nytt siden siste besøk". Da får jeg opp det som har skjedd siden sist jeg var her (etter hvert som det er tråder jeg ikke leser, blir ting "borte" etter 24 timer or so. Helt normalt og sånn jeg vil ha det.). Kan det ha noe å si? om det står ulest innhold, eller nytt siden siste besøk? Siter
Kaja Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg ser den står på "ulest innhold", min står på "nytt siden siste besøk". Da får jeg opp det som har skjedd siden sist jeg var her (etter hvert som det er tråder jeg ikke leser, blir ting "borte" etter 24 timer or so. Helt normalt og sånn jeg vil ha det.). Kan det ha noe å si? om det står ulest innhold, eller nytt siden siste besøk? Det var det den sto på da, men alle er prøvd altså AnetteH har også vært inne å prøvd. Så fram til det fikses så bruker jeg denne brukeren Siter
Mumle Mu Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 Bæh, nå funker ikke min heller... Siter
Anette Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 Bæh, nå funker ikke min heller... Sendt PM Siter
Recommended Posts