Poter Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Så fin hund! Han ser skikkelig myk og god ut å kose med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Så herlig å lese! Glad du er fornøyd, og håper du syntes det er ok med hannhund til tross for hormoner også! Trente du mye før jaktannleggsprøven? Det ser jo sånn ut på bildene. Vi har ikke prøvd oss på det enda, men har lyst! Også er han bare veldig vakker altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Så fin han har blitt, gratulerer med alle flotte resultater så langt! Takk for det : Så fin han er! Også digga jeg det fjellbildet av de fire hundene - den ene passa liksom ikke heelt inn Hvem var det som ikke passa inn?? Åhhh, lille Stripa kanskje Hun er kulest i verden, og sjefer stolt over både springere og settere Han er aldeles nydelig :D Thanx! Han er kjempeflott altså! Hva fikk han på kritikken? Elsker at han har prikker:D Takk Kritikken lød: 10mnd hannhund av meget god type. Meget bra hode og uttrykk. Bra hals og overlinje. Meget bra benstamme og poter. Normal kropp for alderen. velvinklet bak. Beveger seg bra. Han er kjempefin Anita! Og supertrivelig Takk Maja Og jeg er helt enig med deg, det viktigste er jo at han er supertrivelig Så fin hund! Han ser skikkelig myk og god ut å kose med Han er veldig god og ha i senga ja Så herlig å lese! Glad du er fornøyd, og håper du syntes det er ok med hannhund til tross for hormoner også! Trente du mye før jaktannleggsprøven? Det ser jo sånn ut på bildene. Vi har ikke prøvd oss på det enda, men har lyst! Også er han bare veldig vakker altså! Jeg er veldig fornøyd ja Han er jo en utrolig grei hund, selv om han er hannhund Jeg tror jo selvsagt at jeg hadde sluppet unna denne runden om jeg hadde fått meg tispe Men det hadde jo dukket opp noe da også Vi har ikke trent noe før JAL. Det jeg trente på var at han syntes det var gøy og svømme, noe han ikke gjorde i starten av sommeren. Men plutselig en dag så våknet vann-genet, og etter det har jeg knapt klart og holde han unna vann. Vi har også trent litt på apport, for dette er noe jeg har lyst til å drive med. Har sjelden trent med dummy enda, mest med leker/ball. Men jeg har et lite luksusproblem, og det er at han har litt for mye apportlyst. Han vil nemlig ikke dele med meg.. Så vi har trent veldig mye bytting innendørs og det går bra, men så fort vi kommer ut så går det litt over stokk og stein. Men han holder godt, og de jeg har rundt meg mener at det er et bra tegn Så det blir vel bra når samarbeidet blir bedre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Jeg syns han ser skikkelig stilig ut i tegningen jeg! Lekker herremann blitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Hehe, je Så fin han er! Også digga jeg det fjellbildet av de fire hundene - den ene passa liksom ikke heelt inn Haha, det kommenterte jeg også, for bildet lå på ES siden på fb Veldig flott hund Får veldig lyst på springer merker jeg, aldri vurdert det før nå i det siste Men jeg klarer ikke å venne meg til alle den krøllete pelsen på ørene. Uvesentlig detalj, men lell.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts