Shokata Skrevet 26. Juli 2017 Rapporter Skrevet 26. Juli 2017 Fine, lille kråka Shiri koser seg stadig vekk med å dyppe hodet i vann 2
Shokata Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Skrevet 30. Juli 2017 "I min hunds øye senker jeg mine sorger som i en dyp brønn" - Wergeland Shiri i ene "glasset" på Wergelands briller (står ved parkeringa ved Eidsvollbygninga) 3
Shokata Skrevet 18. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2017 Rampungen har vokst litt siden sist jeg posta Hun er en aldeles fantastisk flott hund, og en knallgod makuleringsmaskin Har vært flere ganger på Ikea i år enn jeg har vært tilsammen før... Er selvhjulpen nok til at alle dører må låses (for hun kan i aller høyeste grad åpne dem) og hun har vært til stor hjelp under oppussing (gått bak meg og slikka maling av veggen ). Etter noen runder med opprørte lyder fra maleren (meg) sukka hun bare og gikk og la seg. Pix, stakkars, har begynt å få grå hår 6
Shokata Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 N Nytt år, nye muligheter! Like før jul var Pix på dette viset... Hun er fremdeles på dette viset, for vinter er grusomme greier må vite Fast plass ved siden av vedovnen gitt. Shiri glemmer iblant at hun er husky Det nye året har så langt gitt oss masse fin snø å leke i, og det er kjekt å gå stort sett overalt (til og med på gangveier ) nå som det ligger snø overalt Savner spark... så det er på lista over ting jeg skal ha innen neste vinter! Noen bilder fra tur med kompisen (de er så søte sammen at man nesten får hull i tenna bare ved å se på dem ) Nå er frøkna straks et år gammel Hatt første løpetid, og ser ut til å forbli i størrelse perfekt! 7
Shokata Skrevet 17. Januar 2018 Rapporter Skrevet 17. Januar 2018 Hjelpe og trøste som det har snødd her! Hyggelig det altså, bortsett fra den delen som innebærer å lete etter et sted å skyfle unna alt... Heldigvis finnes det steder som er fremkommelige, sånn at man ikke bare må gå båndturer på gangveier og sånt noe Shiri har vært elskelig å modifisert arbeidshanskene mine Har alltid ønska meg sånne man lett kan bruke mobil med... og vips fikk jeg det... Magisk! 8
QUEST Skrevet 20. Januar 2018 Rapporter Skrevet 20. Januar 2018 På 8. juli 2017 at 9:32 AM, Shokata skrev: Hyenevalpen strekker hals Den nevnte halsen er det som gjør at det er vanskelig å finne seler som sitter godt. Hun trekker nok til at hun ikke kan dingle rundt med en H-sele (surprise!!!! ). Særdeles flott hund!
Shokata Skrevet 21. Januar 2018 Rapporter Skrevet 21. Januar 2018 8 timer siden, QUEST skrev: Særdeles flott hund! Tusen takk Jeg er selvfølgelig enig 1
QUEST Skrevet 21. Januar 2018 Rapporter Skrevet 21. Januar 2018 3 timer siden, Shokata skrev: Fant sola i dag Nydelige bilder og hund!
Shokata Skrevet 21. Januar 2018 Rapporter Skrevet 21. Januar 2018 Akkurat nå, QUEST skrev: Nydelige bilder og hund! Tusen takk! 1
Shokata Skrevet 1. Februar 2018 Rapporter Skrevet 1. Februar 2018 Vakreste hoppedillen min fyller 1 år i dag Tenker det vanker både laks og kyllinglår i løpet av dagen (og snacks da, ikke glemme snacks ) 4
Shokata Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 Hoppedillen koser seg i snøen (som vi jo har mer enn nok av ). Koblet fordi hun har det med å spasere over gjerdet... Det er litt lavt... veldig lavt 3
QUEST Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 På 1. februar 2018 at 8:30 AM, Shokata skrev: Vakreste hoppedillen min fyller 1 år i dag Tenker det vanker både laks og kyllinglår i løpet av dagen (og snacks da, ikke glemme snacks ) Gratulerer på etterskudd! Ennå en gang, virkelig flott hund! 1
Shokata Skrevet 25. Februar 2018 Rapporter Skrevet 25. Februar 2018 Da var det kråka vår sin tur 8 år i dag! 5
QUEST Skrevet 25. Februar 2018 Rapporter Skrevet 25. Februar 2018 Akkurat nå, Shokata skrev: Da var det kråka vår sin tur 8 år i dag! Grattis til Kråka ! 1
Shokata Skrevet 27. Februar 2018 Rapporter Skrevet 27. Februar 2018 Shiri testa (tom) kløv i dag Pix stakkars, hadde ikke tom kløv (ikke potesokker heller, arme dyret!) Blåste litt, og kaldt var det, men ble en fin tur likevel 3
Shokata Skrevet 27. Februar 2018 Rapporter Skrevet 27. Februar 2018 Akkurat nå, enna skrev: Shiri er utrolig søt Jeg vet! (eller takk, som det også heter ) Stygt redd for at jeg må ha en til av samme slaget, senere (siden jeg enda ikke har klart å lande på en rase ). Typen hund funker hvertfall gull!
Shokata Skrevet 27. Februar 2018 Rapporter Skrevet 27. Februar 2018 Akkurat nå, Poter skrev: Så fine hunder du har! Tusen takk
QUEST Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 17 timer siden, Shokata skrev: Shiri testa (tom) kløv i dag Pix stakkars, hadde ikke tom kløv (ikke potesokker heller, arme dyret!) Blåste litt, og kaldt var det, men ble en fin tur likevel Fine bilder men burde ikke DP'en hatt dekken på seg?
Shokata Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 3 timer siden, QUEST skrev: Fine bilder men burde ikke DP'en hatt dekken på seg? Ikke plass under kløven. Den dekker ganske godt da. Pleier å bruke genser under regulerbar sele normalt sett. ?
Shokata Skrevet 2. April 2018 Rapporter Skrevet 2. April 2018 Da var våren her! (hvis man tenker det hardt nok, så kan det være sant!) Hoppedillen må ha lundehund i blodet, om hun ikke bare er i kategorien virvelløst dyr da... En av delene! Banna bein! 1
mushi Skrevet 2. April 2018 Rapporter Skrevet 2. April 2018 Så deilige bilder. Ser ut som de koser seg! Hva er den brune blanding av?
Recommended Posts