Gå til innhold
Hundesonen.no

Pixie

Recommended Posts

Skrevet

Her er Smulen/Kizz - Norwinstars Kizz of Silenoz

Spretten liten sak som elsker sol og varme, og som liiiider når det er kaldt ute, eller regner (nei, dekken osv. hjelper ikke iflg. Smulen :wacko: ).

P9240876.jpg

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

31. mars fikk Yatzy slippe å ha vondt mer. Hun fikk en kort opptur på smertestillende før det gradvis gikk nedover igjen.  Hun var på slutten ikke istand til å gå tur på normalt vis, og hadde en atf

Hjelpe og trøste som det har snødd her!  Hyggelig det altså, bortsett fra den delen som innebærer å lete etter et sted å skyfle unna alt... Heldigvis finnes det steder som er fremkommelige, sånn a

Fant sola i dag  

Posted Images

Skrevet

Og dette er Smurfen/Pixie - Norwinstars Lady Stardust

Husets tyv! Vi lærte fort å dytte stolene inntil bordet etter middag :D

Spiser ALT, finnes ikke kritisk (med mindre det er rå fisk :blink: )

P7057210.jpg

Skrevet

Kjempesøte hunder du har :)

Morsomt at de er så forskjellige utseendemessig til tross for at de er samme rase med samme farge.

Skrevet

Kjempesøte hunder du har :)

Morsomt at de er så forskjellige utseendemessig til tross for at de er samme rase med samme farge.

NÅ ble jeg glad :D

Endelig noen som SER at de er VELDIG forskjellige :D

Lagt til: Er sikkert lettere på bilder, men mange sliter med å skille dem IRL

Skrevet

Hehe, synes selv de så veldig forskjellige ut her iallefall, ja, helt forskjellig "uttrykk" på dem og forskjellige ører. :D

Skrevet

Herlige :wub:

Kjenner til mattendensene, spiser din giftige ting også? :P

Hittil bare "skumle" ting som f.eks. halspastiller, vinegums (hun stjal en hel pose av ungene, som hun spydde utover hele stua...), sjokolade, og stort sett i små mengder (da vi VET om dette, og prøver å ikke la det ligge noe tilgjengelig...)

Hun rører heldigvis ikke ting ute (har hørt om matvraket ditt ja? :)

Skrevet

De er jo helt forskjellige!

Utrolig fine begge to! :jump:

• Like 1
Skrevet

Hittil bare "skumle" ting som f.eks. halspastiller, vinegums (hun stjal en hel pose av ungene, som hun spydde utover hele stua...), sjokolade, og stort sett i små mengder (da vi VET om dette, og prøver å ikke la det ligge noe tilgjengelig...)

Hun rører heldigvis ikke ting ute (har hørt om matvraket ditt ja? :)

Haha! Melvin kunne tenkt deg å dra på tokt med henne tenker jeg, de kunne nok utrettet mye artig.. :P

Så fine de er. Jeg ser også forskjellen. :)

Skrevet

Sikker på at Smurfen hadde digga å få hjelp når hun er på tokt :D

I dag har utyskene mine :heart: dratt ut ene skuffa på nattbordet (sånn kurvting, som ganske snart skal byttes i et låsbart metallskap eller noe!!) og pakka ut ei tynnstrømpebukse i senga...

Jeg håper det smakte :P

Skrevet

Savner sommeren jeg...

Deler et klipp fra sommeren som var.

Hadde med snuppene på tur opp mot fjellet, og sveipa innom ei mark for å filme litt.

Overse ulydene fra meg (jeg sleit veldig med å holde meg alvorlig).

Skrevet

Herlige!

Leela kom spurtende fra plassen sin i gangen når du ropte "kom her!" :lol:

Savner sommeren, jeg også. Gleder meg virkelig til å ikke måtte kle på meg så masse klær for å gå ut!

• Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet

De to der er så kule som bare Dverg Pinschere kan være :) forstår ikke hvordan de kan ha så sykt kule utrykk hele tiden.

Tror jeg må ha en rød DP etterhvert også ja...

Digger råforingsbildene !

• Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Min golden (jakt) røyter bare to ganger i året, men de vanlige goldene jeg vokste opp med røyta helt sykt mye😅 Ellers er de veldig fine hunder, så lenge de får brukt hodet nok. 
    • Jeg har min med på trening i all slags vær, og da kan det fort bli timer i bilen. Men ved å parkere i skyggen (hvis mulig), silvershade duk og alle vinduer åpne pluss glippe på bagasjerommet (med krok) så er det alltid behagelig i bilen, selv i 30 varmegrader. 
    • Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...