Gå til innhold
Hundesonen.no

Pixie


Recommended Posts

Skrevet

Her er Smulen/Kizz - Norwinstars Kizz of Silenoz

Spretten liten sak som elsker sol og varme, og som liiiider når det er kaldt ute, eller regner (nei, dekken osv. hjelper ikke iflg. Smulen :wacko: ).

P9240876.jpg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

31. mars fikk Yatzy slippe å ha vondt mer. Hun fikk en kort opptur på smertestillende før det gradvis gikk nedover igjen.  Hun var på slutten ikke istand til å gå tur på normalt vis, og hadde en atf

Hjelpe og trøste som det har snødd her!  Hyggelig det altså, bortsett fra den delen som innebærer å lete etter et sted å skyfle unna alt... Heldigvis finnes det steder som er fremkommelige, sånn a

Fant sola i dag  

Posted Images

Skrevet

Og dette er Smurfen/Pixie - Norwinstars Lady Stardust

Husets tyv! Vi lærte fort å dytte stolene inntil bordet etter middag :D

Spiser ALT, finnes ikke kritisk (med mindre det er rå fisk :blink: )

P7057210.jpg

Skrevet

Kjempesøte hunder du har :)

Morsomt at de er så forskjellige utseendemessig til tross for at de er samme rase med samme farge.

Skrevet

Kjempesøte hunder du har :)

Morsomt at de er så forskjellige utseendemessig til tross for at de er samme rase med samme farge.

NÅ ble jeg glad :D

Endelig noen som SER at de er VELDIG forskjellige :D

Lagt til: Er sikkert lettere på bilder, men mange sliter med å skille dem IRL

Skrevet

NÅ ble jeg glad :D

Endelig noen som SER at de er VELDIG forskjellige :D

Lagt til: Er sikkert lettere på bilder, men mange sliter med å skille dem IRL

Hehe, synes selv de så veldig forskjellige ut her iallefall, ja, helt forskjellig "uttrykk" på dem og forskjellige ører. :D

Skrevet

Herlige :wub:

Kjenner til mattendensene, spiser din giftige ting også? :P

Hittil bare "skumle" ting som f.eks. halspastiller, vinegums (hun stjal en hel pose av ungene, som hun spydde utover hele stua...), sjokolade, og stort sett i små mengder (da vi VET om dette, og prøver å ikke la det ligge noe tilgjengelig...)

Hun rører heldigvis ikke ting ute (har hørt om matvraket ditt ja? :)

Skrevet

NÅ ble jeg glad :D

Endelig noen som SER at de er VELDIG forskjellige :D

Lagt til: Er sikkert lettere på bilder, men mange sliter med å skille dem IRL

De er jo helt forskjellige!

Utrolig fine begge to! :jump:

  • Like 1
Skrevet

Hittil bare "skumle" ting som f.eks. halspastiller, vinegums (hun stjal en hel pose av ungene, som hun spydde utover hele stua...), sjokolade, og stort sett i små mengder (da vi VET om dette, og prøver å ikke la det ligge noe tilgjengelig...)

Hun rører heldigvis ikke ting ute (har hørt om matvraket ditt ja? :)

Haha! Melvin kunne tenkt deg å dra på tokt med henne tenker jeg, de kunne nok utrettet mye artig.. :P

Så fine de er. Jeg ser også forskjellen. :)

Skrevet

Sikker på at Smurfen hadde digga å få hjelp når hun er på tokt :D

I dag har utyskene mine :heart: dratt ut ene skuffa på nattbordet (sånn kurvting, som ganske snart skal byttes i et låsbart metallskap eller noe!!) og pakka ut ei tynnstrømpebukse i senga...

Jeg håper det smakte :P

Skrevet

Savner sommeren jeg...

Deler et klipp fra sommeren som var.

Hadde med snuppene på tur opp mot fjellet, og sveipa innom ei mark for å filme litt.

Overse ulydene fra meg (jeg sleit veldig med å holde meg alvorlig).

Skrevet

Herlige!

Leela kom spurtende fra plassen sin i gangen når du ropte "kom her!" :lol:

Savner sommeren, jeg også. Gleder meg virkelig til å ikke måtte kle på meg så masse klær for å gå ut!

  • Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet

De to der er så kule som bare Dverg Pinschere kan være :) forstår ikke hvordan de kan ha så sykt kule utrykk hele tiden.

Tror jeg må ha en rød DP etterhvert også ja...

Digger råforingsbildene !

  • Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...