Jauda. Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Høflig som jeg er, får jeg vel presentere meg- om det er slik som forventes her inne. Jeg er et voksent menneske med en voksen bastard av en hund- og flere før han i ulike former og farger. Katt må man også ha. Jeg trives best uten naboer, og med naturen et støvelskritt utenfor trammen. Er også av typen med praktisk tilnærming til ting, og er ikke spesielt belest når det kommer til fagstoff om hund. Men jeg plukker da opp litt her og der. Som mange andre i det siste kommer jeg nå fra "den andre siden" (Canis ja)- og håper på litt nye og forfriskende diskusjoner her inne. 1 Siter
Kaja Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Velkommen hit! Har du noen bilder av denne bastarden?? 1 Siter
Synnikken Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Hei og velkommen, håper du blir værende her med oss 1 Siter
FranskDogge Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Velkommen. Hvem ifra Canis er du? Ralf? Siter
Jauda. Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Velkommen hit! Har du noen bilder av denne bastarden?? Bilder av kjøteren blir det verre med. Men han er stor, sort og hvit, og trives best ute. 1 Siter
Jauda. Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Velkommen. Hvem ifra Canis er du? Ralf? Nei, noen Ralfdog er jeg ikke- og jeg vil heller ikke drasse med meg noe nick. Så nå er jeg bare Jauda. 2 Siter
FranskDogge Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Har du en velkomst vits i å fortelle ved ankomsten? Siter
Jauda. Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Vitser går inn ene øret og ut andre, mens jeg humrer om de er bra. Men ett av mine favorittsitat er "It`s better to burn out than fade away." Og det var det selveste Young som sa. Siter
FranskDogge Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Død fugl? Det var en gang to svensker som gikk på en vei så sa den ene: Titta, en död fågel. Da ser den andre svensken opp i lufta og sier: Var da? Siter
Recommended Posts