Papillon Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Ja, jeg kommer ikke på noen passende overskrift, men la gå. Vis meg hvem/hva din hund er, gjerne menneskeliggjør Grumpy er en salig blanding av han her; Liten, tøff i trynet, kjempekul, tror alle i hele verden elsker han, spesielt damer, og tror han virkelig har draget. Men innerst inne ikke såå tøff. Når det gjelder utseende er de helt like, begge ganske små og spinkle og lik hårfarge! En sånn her: Liker å vise frem tenna sine begge to, og de har en viss likhet.. Fordi han veksler mellom å være tøff og ha draget på damene, til å være Noldus, en utrolig snill og loyal liten sak. Frøken; Må være en blanding av disse: Fordi papilloner ligner på små mus.. En dronning! Kongelig frynsemus Prinsessen på erten! Og sist men ikke minst; Noen ganger sånn: Jeg kan ikke skjønne annet enn at Gremlins har tatt inspirasjon fra papillons.. Siter
mushi Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Grumpy hørtes morsom ut Min må bli en mix av og og 1 Siter
Carro92 Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Anastasia må være en blanding av: og og og og og Siter
Carro92 Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Tazman må være en blanding av: Dere skjønner vel hvem som er Taz her? matvraket og Siter
Ia Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Hva Fibi er: Hva andre tror Fibi er: Hva Scilos er: Hva Scilos tror han er: Hva Tinka er: 3 Siter
Margrete Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Asti som han er innmari slitsom, intens, barnslig, misforstått og verdens beste venn! Uta som hun er totalt misforstått, har ikke helt fått med seg hva hun er, og generelt forvirret, men utrolig sjarmerende og god jente som man nesten ikke kan unngå å bli glad i! 2 Siter
Ia Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 *klipp* Haha, jeg og mamma snakket akkurat om istid! Tinka er ekornet, Scilos er Sid og Fibi er en blanding av Manny og Diego 1 Siter
Kattapult Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Han er en biter: Og hissig som en ape: Og ja, litt sånn: Siter
MaritaS Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Min Kuma er en samurai: Men han kan også være et skikkelig 3 Siter
Tyfonia Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Obelix: Tyson hjemme: Tyson på tur: Siter
Ganzie Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Og ja, litt sånn: OT, men: Ganziemin, jo Siter
Hermes Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Hermes er litt sånn: Litt sånn: Litt sånn: Og litt sånn: 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 For dere som har sett Drawn Together så vil jeg si at Angus for det meste er Wooldoor Sockbat, men noen ganger forandrer han seg og blir til Captain Hero Siter
Guest Yellow Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Noe som beskriver min hund utrolig bra: Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Aiko er en blanding av dette: Dette: dette: og dette (riktignok veldig sjelden): Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Imouto er sånn her: sånn her: Sånn her: Og sånn her: og sånn her: Siter
Bananen Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Dette mååå være Kamar. Og siden Pøbel er bestisen hans, og de er sammen som knoll og tott, så er Pøbel definitivt Pumbaa: Og sammen er de (i riktig rekkefølge): Og livsfilosoferingen til begge gutta eeer "Hakuna Matata". 7 Siter
HHC Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Dette mååå være Kamar. Og siden Pøbel er bestisen hans, og de er sammen som knoll og tott, så er Pøbel definitivt Pumbaa: Og sammen er de (i riktig rekkefølge): Og livsfilosoferingen til begge gutta eeer "Hakuna Matata". FANTASTISK! Selv om jeg ikke har møtt Pøbel irl enda kan jeg se for meg at de er akkurat slik Men Kamar som <Timon virket perfekt altså Dette er Aris på utstilling og blant damer: 2 Siter
Anette Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Issi: gal Lettere nevrotisk overbeskyttende skoleflink Søt og rar Amiga: Tøff i trynet Siter
Maria Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Chessea er kanskje litt som kaninen Trampe i Bambi!? Veldig søt, prøver å leke tøff innimellom, finner på mye rart, men er egentlig bare god og grei på bunnen og en ekte familieelsker og en god venn. Av andre disneykarakterer måtte hun vært en blanding av Ole Brumm og Tigergutt Leja er nok mer sånn: Siter
Recommended Posts