Gå til innhold
Hundesonen.no

Wake-up light


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Vi har vel òg Philips sin, eg kjøpte til kona mi for eit par år sidan, då ho slit ein del med søvn (og det å avslutte søvn :P ). Ho er nøgd med den. Sjølv vaknar eg straks lyset slår seg på første nivå (som er veldig svakt), så eg brukar han ikkje. Så har eg då alltid vakna ved aller første pip frå mobilalarmen, så eg har ikkje det store behovet heller :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det billigst å kjøpe den originale til philips? eller er det samme hvilken man kjøper tror dere?

Siba!

Som jeg erfarte igår etter at Clas Ohlson var utsolgt.

Kostet 799kr, som er 100kr mindre enn mestselgende modellen til Elkjøp. Den jeg kjøpte er i tillegg den mye mer utstyrte varianten, som da koster 1199kr på Elkjøp.

Denne har radio, mulighet for å sette inn usb-pinne med mp3-filer. Innsovningslys og du kan snooze ved å trykke hvor som helst på lyset.

Har bare prøvd den idag, og merket ikke veldig stor forskjell siden jeg sovna altfor sent igår og var i dypsøvn da det skjedde. I tillegg hadde jeg klart å justere ned volumet på radioen i går kveld, så må nok å full guffe og kanskje heller egenvalgte sanger å våkne til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Elkjøp den til 499 lengre?

Jeg tror som sagt det er samme hvilken man kjøper hvis du skal bruke lyden også, og ikke har behov for mp3-inngang.

Ikke som jeg kan se, og vil korrigere meg selv, den jeg kjøpte til 799kr på Siba koster 1699kr på Elkjøp. Den billigste Elkjøp har er 899kr.

Men mulig andre Clas Ohlsoner har den inne da, var bare på Sandvika Storsenter jeg så de var utsolgt, og det var i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det billigst å kjøpe den originale til philips? eller er det samme hvilken man kjøper tror dere?

Fant min billig på teknikkmagasinet sin nettbutikk. Kjøpte den man kan legge inn mp3'er på. De hadde gratis frakt også ;) Den var vel 2-300 kr billigere enn hos elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er muligens et dumt spørsmål men den passer vel ikke for par som skal våkne til forskjellig tid?

Edit: Den som ikke skal opp enda våkner av vanlig vekkerklokke også, men da går det stort sett greit å sovne fort igjen?

Samboeren min våkner av min om jeg har lyset på fullt. Men det trenger jeg ikke ha. og våkner han sovner han igjen med en gang. Jeg våkner aldri av hans lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel òg Philips sin, eg kjøpte til kona mi for eit par år sidan, då ho slit ein del med søvn (og det å avslutte søvn :P ). Ho er nøgd med den. Sjølv vaknar eg straks lyset slår seg på første nivå (som er veldig svakt), så eg brukar han ikkje. Så har eg då alltid vakna ved aller første pip frå mobilalarmen, så eg har ikkje det store behovet heller :) .

Haha, så da fant jeg ut at jeg ikke trenger en slik en :P Jeg er nemlig som deg, våkner av første pipet. Det er egentlig ikke et pip en gang. Nesten bare vibrering. Kjæresten skjønner aldri hvorfor jeg våkner, han har ikke hørt den selv om han er våken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så da fant jeg ut at jeg ikke trenger en slik en :P Jeg er nemlig som deg, våkner av første pipet. Det er egentlig ikke et pip en gang. Nesten bare vibrering. Kjæresten skjønner aldri hvorfor jeg våkner, han har ikke hørt den selv om han er våken :lol:

Ganske praktisk :lol: . Kona mi merka stort sett aldri at eg var gått på jobb før ho vakna mange timar seinare då eg sto opp i 4-tida. (no merka ho ikkje det trass i at eg stort sett kyssa ho i panna, knadde føttene hennar litt og sa hade før eg gjekk, då... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske praktisk :lol: . Kona mi merka stort sett aldri at eg var gått på jobb før ho vakna mange timar seinare då eg sto opp i 4-tida. (no merka ho ikkje det trass i at eg stort sett kyssa ho i panna, knadde føttene hennar litt og sa hade før eg gjekk, då... :P )

Det gjør ikke Carl heller, men han hadde vel ikke merket det om jeg så trengte en hel konsert for å våkne. Faren har gitt han dårlige gener, sånn type "sove igjennom alle alarmlyder" gener. Faren har verdens verste alarmlyd som jeg alltid våkner av, men som verken faren eller Carl våkner av. Not fun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...