UpToNoGood Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 Hei og velkommen! Er nesten litt for ny her til å ønske velkommen, men har på feelingen at vi "kjenner" hverandre fra før.. Hehe. Så da tar jeg meg friheten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Godless Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 Hei og velkommen! Er nesten litt for ny her til å ønske velkommen, men har på feelingen at vi "kjenner" hverandre fra før.. Hehe. Så da tar jeg meg friheten! Tror du feeler rett Får bare ikke til å legge til profilbilde jeg, når jeg får det til så er jeg ikke hemmelig lengre Trengs litt avveksling kjenner jeg, og kanskje miljøbytte, eller bare kjøre begge deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen hit! Vi eeeelsker bilder altså! *hint hint* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UpToNoGood Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Tror du feeler rett Får bare ikke til å legge til profilbilde jeg, når jeg får det til så er jeg ikke hemmelig lengre Trengs litt avveksling kjenner jeg, og kanskje miljøbytte, eller bare kjøre begge deler Jeg kjører begge deler ihvertfall.. Hehe. Blir jo bare enda mer hundesnakk på nett, som kan stjele litt tid fra alt annet idiotisk jeg holder på med. Kjente deg da igjen på bildelinken du prøvde å legge ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Hei, og velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen hit! Vi eeeelsker bilder altså! *hint hint* Edderkopper i spoiler takk! *grøss* Men velkommen skal du være! Med edderkopp og alt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ylvapuppy Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen. Virker som et hyggelig forum dette. Er en dag gammel her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen! Til deg også, Ylvapuppy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Hei! Trivelig med deg her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen! Håper du vil trives her. En veldig koselig plass dette Hunden din er virkelig helskjønn! Ser keeshunden i hu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Godless Skrevet 7. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Hei! Trivelig med deg her inne Trivelig å møtes her og Velkommen! Håper du vil trives her. En veldig koselig plass dette Hunden din er virkelig helskjønn! Ser keeshunden i hu Du er en av de få Som valp så hun ut som leonberger, og nå tror folk det er finsk lapphund blanding:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Hei, kult nick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Godless Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Hei, kult nick Gjett tre ganger når jeg ordna meg det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Gjett tre ganger når jeg ordna meg det Eeeh Da religionsdiskusjonen på Canis pågikk? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Godless Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Eeeh Da religionsdiskusjonen på Canis pågikk? Hmmm, mja kanskje det Var litt lei slikt akkurat da, og følte for å vise det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Syns det er flott at så mange vender tastefingrene sine inn hit! Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts