Gå til innhold
Hundesonen.no

Halvveis ny.. ;-)


marjea
 Share

Recommended Posts

Vel, som tittelen sier så er jeg halv-ny her på forumet. Som så mange andre så har jeg smuglest utallige diskusjoner og tråder uten å være medlem, så sånn sett føler jeg meg ikke helt ny, men er vel like greit å introdusere meg nå som jeg er kommet for å bli :P

Jente 24 år, opprinnelig fra Telemark, men har bodd i Oslo/Akershus de siste 4 årene. Er utdannet sykepleier og har en litt annen døgnrytme enn de fleste (må visst jobbe mens andre sover, for å tjene litt i dette yrket..), men trives med det!

Er vokst opp med hund, den første vi hadde var ei BC tispe som dessverre ikke ble mer enn 3 år. Et par år seinere fikk vi ei tispe til, denne gangen en blanding av schæfer og labrador. Hun er snart 14 år, og har det fint hjemme hos far :)

Etter å ha bodd hjemmefra i fem år (uten hund eller andre dyr), var det endelig tid og rom for en firbeint i livet mitt. Ettersom jeg jobber mye var det uaktuelt med valp, og omplassering var igrunn eneste alternativet - og det er jeg veldig glad for nå!

Har verdens nydeligste blandingshanne, av ridgeback og rottweiler. Ifølge veterinæren er det mulig at det har sneket seg inn en setter eller noe også, - men det er ikke sikkert. Fin er han uansett, synes jeg selvfølgelig :wub:

Rocky har vært hos meg 7 uker nå, og han kryper lenger inn i hjertet mitt for hver dag. Han er en skikkelig kosegris, og ville nok helst ligget i fanget hele dagen om han kunne..

Han er veldig kontaktsøkende, og fant seg heldigvis veldig fort tilrette her hos meg! Han har dessverre separasjonsangst, men dette er noe vi jobber med - og jeg er sikker på at vi får det til :thumbsup: Det er forresten en egen tråd om dette, for dem som vil lese litt mer om akkurat det.

Oi, dette ble visst veldig langt.. (og mest om hunden, men sånn er det vel med de fleste av oss.. :whistle:) ..men sånn går det når man har mye på hjertet!

Fyr løs om det er noe dere lurer på, jeg gleder meg iallefall til å bli mer kjent med forumet, - og ikke minst med sonisene!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...