Guest lijenta Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg skal på lørdagen,og skal trolig tusle rundt med litt av hvert. Pinscher, strihåret vorsther og dachs.Og Zebra må vel bli hjemme for det er ikke plass i bilen. Jeg husker også Bø som KALD,og det er like spennende ang været. Planene er opp og kikke og da skal jeg kikke på strihåret vorsteh. Hvem er det du kommer med? Blir jo nysgjerrig når noen fra sonen sier dem skal stille strihåret vorsteh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Mener Gr. 5 går på søndag? Planen er å melde på Rio & Tara Jepp, det er søndag. Sjekket igår for ei venninne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Planene er opp og kikke og da skal jeg kikke på strihåret vorsteh. Hvem er det du kommer med? Blir jo nysgjerrig når noen fra sonen sier dem skal stille strihåret vorsteh Jeg skal ha med ei sort tispe fra Kattavik's kennel. Men ho skal bare sosialiseres.Du får bare ta kontakt hvis du ser ei som tusler rundt med ein sort tispevalp på ca 4mnd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg skal ha med ei sort tispe fra Kattavik's kennel. Men ho skal bare sosialiseres.Du får bare ta kontakt hvis du ser ei som tusler rundt med ein sort tispevalp på ca 4mnd:) Du det der er da bare hellllt dårlig gjort Har utrolig god lyst på en strihår til men passer dårig nå. Jeg kommer til å ha med meg en brunskimmel tispe på 2 år siden oppdretter skal jobbe der. Hu mi har skikkelig bart og skjegg også. Skal ikke stille siden det blir en måned med ro for jeg ikke får mosjonert skikelig. Skal så klart se etter dere valper er da bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg vil haike! Solgt! Tror du at Marvin - hunden - og Foenix klarer å dele bur? Så behøver ikke hun være hjemme alene så lang dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg vil haike! Ingen som har plass til en til oppover på søndagen altså? Klarer du og komme deg hit kan du sikkert sitte på med oss,men vi har 3 seter da så det kan bli litt trangt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Klarer du og komme deg hit kan du sikkert sitte på med oss,men vi har 3 seter da så det kan bli litt trangt Det er på søndagen sant? For du er fortsatt med på lørdagen? (det er vel da gruppe 7 går om jeg husker rett..) Får ikke gått inn på NKK på jobben.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Solgt! Tror du at Marvin - hunden - og Foenix klarer å dele bur? Så behøver ikke hun være hjemme alene så lang dag. Marvin er vant til å dele bilbur med damene, så det tror jeg går veldig fint Klarer du og komme deg hit kan du sikkert sitte på med oss,men vi har 3 seter da så det kan bli litt trangt Jeg klarer! Så hvis dere ikke føler det blir alt for trangt så sitter jeg mer enn gjerne på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Tror du at Marvin - hunden - og Foenix klarer å dele bur? Så behøver ikke hun være hjemme alene så lang dag. Marvin og Imouto er faste burkompiser på tur, og det gikk jo fint med Imouto og Foenix. Marvin er kanskje litt bedre å dele med, sier Imouto, for han setter seg ikke på henne. Men han er ikke like digg å hvile hodet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Du det der er da bare hellllt dårlig gjort Har utrolig god lyst på en strihår til men passer dårig nå. Jeg kommer til å ha med meg en brunskimmel tispe på 2 år siden oppdretter skal jobbe der. Hu mi har skikkelig bart og skjegg også. Skal ikke stille siden det blir en måned med ro for jeg ikke får mosjonert skikelig. Skal så klart se etter dere valper er da bare Bare ta kontakt. Gleder meg til utstilling igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Det er på søndagen sant? For du er fortsatt med på lørdagen? (det er vel da gruppe 7 går om jeg husker rett..) Får ikke gått inn på NKK på jobben.. Jepp bare og plukke meg opp på lørdag så er jeg med jeg Jeg klarer! Så hvis dere ikke føler det blir alt for trangt så sitter jeg mer enn gjerne på Da sender jeg deg meld i kveld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Marvin og Imouto er faste burkompiser på tur, og det gikk jo fint med Imouto og Foenix. Marvin er kanskje litt bedre å dele med, sier Imouto, for han setter seg ikke på henne. Men han er ikke like digg å hvile hodet på. Imouto er så myk og god å hvile rumpa på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Bare ta kontakt. Gleder meg til utstilling igjen:) Klart jeg skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 og nå skal Ben og jeg gå lag i AG for første gang også! Det blir et artig lag, med litt forskjellig på! Min blanding, en Lapsk Vallhund, en Bearded Collie og en BC Vi skal så klart gå for "hjemmelaget" Bø og Sauherad Hundeklubb. Gleder oss 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 og nå skal Ben og jeg gå lag i AG for første gang også! Det blir et artig lag, med litt forskjellig på! Min blanding, en Lapsk Vallhund, en Bearded Collie og en BC Vi skal så klart gå for "hjemmelaget" Bø og Sauherad Hundeklubb. Gleder oss Da må jeg prøve å hele på Bensen, Bris, Lotta hvis jeg husker rett og Kuling. Har jeg tippet riktig nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Marvin og Imouto er faste burkompiser på tur, og det gikk jo fint med Imouto og Foenix. Marvin er kanskje litt bedre å dele med, sier Imouto, for han setter seg ikke på henne. Men han er ikke like digg å hvile hodet på. Hehe nei det er nettopp det, han er gentleman i bilbur og lar damene ta den plassen de vil ha. Selv om det skule ende opp med at han er klemt inn i et hjørne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Da må jeg prøve å hele på Bensen, Bris, Lotta hvis jeg husker rett og Kuling. Har jeg tippet riktig nå? Ben, Bris og Kuling var rett Jessica til Mona er sistemann og ja, kom og hei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Ben, Bris og Kuling var rett Jessica til Mona er sistemann og ja, kom og hei! Fillern da husket jeg feil navn man rett hund Klart må jo heie på de lokale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 I går, en dag etter PM gikk ut, fikk jeg svar fra NKK om at det blir ingen endring på dommer når det kommer til AK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Jeg synes det er tungvint å komme seg til Bø jeg... *furte* Jeg kommer om jeg får låne en bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 I går, en dag etter PM gikk ut, fikk jeg svar fra NKK om at det blir ingen endring på dommer når det kommer til AK. Eh, har PM gått ut...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Jeg synes det er tungvint å komme seg til Bø jeg... *furte* Jeg kommer om jeg får låne en bil! Haha, du kan låne min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Eh, har PM gått ut...? Den billigste ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 *Bare hvisker at jeg meldte på Willy og krysser fingre for dommerendring.... Noen har enten for mye penger eller for stort konkurranseinstinkt - eller begge deler... sukk*. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Den billigste ja. Ikke vær så smart! Hva meeener du?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts