Monica123 Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Er bare kopiert fra facebook Dato: 8 jan 2012 Klokken: 12.00-15.00 Sted: Drammen Hundepark Gartneriveien 5 3057 SolbergelvaVi inviterer til åpen lærerik dag! Vi vil ha gratis inføring i gå-pent-i-bånd og annen hverdagslydighet. Royal Canin har lynkurs i ernæring og vil være tilgjenglig for spørsmål hele dagen, samt stille med diverse gode tilbud og give-aways! ... Diverse tilbud i butikken : 40% på varmedekken fra Bobby. 40% Urine Off. -Flekk og lukt fjerner spray. 40% på diverse halsbånd og kobbel med refleks. 25% på seler til tur og lett trekk. Diverse tilbud på tygg og godbiter ! Gratis kaffe og kake til alle! Ta med venner og familie som har, skal eller vurderer å skaffe seg hund! Hunden er selvfølgelig også velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Oi, hørtes ut som et utrolig bra tiltak! Får kanskje være med neste gang, arrangeres vel hvert år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Jeg vil! Kommer mest sannsynlig med Mayahmor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Nei, så hyggelig! Skulle ønske jeg bodde litt mer sentralt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Oi, hørtes ut som et utrolig bra tiltak! Får kanskje være med neste gang, arrangeres vel hvert år? Faktisk så hadde de det i fjor sommer, mai eller noe. Så muligens de har det flere ganger etter hvor mange som kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Selvsakt jobber jeg... grrr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 kanskje jeg tar meg en tur om været er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Akkurat nå kunne jeg ønske jeg hadde bil tilgjengelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Hvem er "vi" og hvem er instruktør? Skal ikke se bort fra at vi tar med pølsedyret en tur nei. Anette: Hvis vi drar har vi sikkert plass til noen ekstra. Odin er på luksusopphold hos mine foreldre, så det lille bilburet er tomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Hvem er "vi" og hvem er instruktør? Skal ikke se bort fra at vi tar med pølsedyret en tur nei. Anette: Hvis vi drar har vi sikkert plass til noen ekstra. Odin er på luksusopphold hos mine foreldre, så det lille bilburet er tomt. Hører med SiriE først jeg,hun skal jo bo rett borti her jeg bor nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Hvem er "vi" og hvem er instruktør? Skal ikke se bort fra at vi tar med pølsedyret en tur nei. Anette: Hvis vi drar har vi sikkert plass til noen ekstra. Odin er på luksusopphold hos mine foreldre, så det lille bilburet er tomt. Jeg vet ikke om alle instruktørene er der da,men jeg regner me det isåfall blir det: Benedikte Skaarnes,Renate Lund og Victoria Moen. Med vi regner jeg med at de mener de som eier hundeparken altså Jostein Lund og Renate Lund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Hmm, kanskje jeg skulle tatt meg en tur med tispa mi, hun er en prøvelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Ser ut som om vi blir en del soniser da blir koselig 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 jaaa har lyst vi er ofte i den hundeparken der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Hm, fikk ikke med meg at det var tilbud på godbiter jeg. Vi fikk kommet oss avgårde, og lot for en gangs skyld Kovu løpe og leke litt med en del fremmede hunder på uteområdet der, før vi gikk inn. Det gikk veldig fint, og jeg synes at både område og reglene rundt det ser ut til å fungere veldig bra! Jeg fikk ikke med meg at det var tilbud på noe godbiter der... det var kjipt! Traff på Monica med sine, men fikk ikke hilst nærmere fordi jeg hadde hendende fulle med Kovu. Men fikk snakket litt med instruktør, fikk et par poser med godbiter og mye hyggelig diskusjon med RC-damen, og traff en rr-valp på 6 mnd. Kovu er veldig fornøyd med dagen, og ligger flatt ut her hjemme! Kathrinehunden: var det din som lekte en del med en staff inne i hallen der, og som stakk av et par ganger? Hadde håpet på litt mer opplegg, og hadde fryktet at det var mye mer folk, men det var en god unnskyldning til å få dra og få sett på stedet og trent en del passering med Kovu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Jeg glemte det helt bort jeg! Er det mulig...! Jaja, håper dere som var der var fornøyde da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Jeg glemte det helt bort jeg! Er det mulig...! Jaja, håper dere som var der var fornøyde da Det var ei med en berner sennen/gordon setter blanding der som jeg først trodde var dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Det var ei med en berner sennen/gordon setter blanding der som jeg først trodde var dere. Hahah! Da tror jeg kanskje jeg veit hvem det er Den blandingen er innmari lik en hovawart, så det var ikke såå rart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Droppa det vi. Dro til fjells isteden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Kathrinehunden: var det din som lekte en del med en staff inne i hallen der, og som stakk av et par ganger? Jepp var nok min voff ja Den med mest energi av de alle nesten hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts