potifa Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Han er helt herlig! Det er ikke kommet frem til noe nærmere dato angående valpetreff, men jeg sier ifra når jeg vet mer. Du hadde ikke hatt lyst å ta ett lite treff i morgen formiddag? Siter
Ara Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Takk Hvor og når tenkte du da? Jeg har ikke bil, og samboeren min pleier ut å trene hest tidlig i helgene. Men han pleier være hjemme til 12 da Siter
potifa Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Du bodde i Vennesla? Jeg tenker gjerne i 13- 14 tiden, men kan komme opp til Vennesla jeg hvis det er en OK plass der å fri slippe? Gjerne ta med de småtrollene dine og Siter
Ara Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Er veldig fint på Vikeland hovedgård, er med engang du kommer til Vennesla så å si. Vet du hvor det er ? Er diger gressplen der langs otra og veldig fint å slippe hunder der Kan ta med papillonen, men tar ikke med chihuahuen da han ikke er helt å stole på blant andre hunder, så tar han ikke med når vi skal møte en valp iallefall hehe. Siter
potifa Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Usikker på hvor det er. Du vet ikke tilfeldigvis adressen så jeg kan slå det inn på gps? Kl.slett passer best for deg? Flott at du tar med papillionen! Lille nøstet her har enda ikke fått møtt små hunder. He he Siter
Ara Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Hm, om du prøver skrive inn Vigeland Hovedgård, 4700 Vennesla og se om det dukker opp noe på gps'en da? tror iallefall det bør funke, se her http://maps.google.no/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=Vigeland+Hovedg%C3%A5rd&sll=61.143235,9.09668&sspn=20.307133,67.675781&ie=UTF8&z=13&iwloc=A Kan godt si klokka 1 om det er greit? Siter
Ara Skrevet 21. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2012 Takk takk Et bilde jeg tok idag av han og vennina mi sin irske ulvehundvalp som er en mnd eldre enn Oscar. Ikke kult å være bestevenn med en så langbeint valp alltid, klarer jo aldri ta henne igjen hehe. 2 Siter
Ara Skrevet 25. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Noen bilder jeg tok igår. Oscar og ene pusen vår. Oscar, Bella og pus Hehe ser ut som pus lurer på hva Oscar driver med 1 Siter
Ara Skrevet 7. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2012 Lykken for en sanktisvalp er masse snø bak i hagen her. 1 Siter
Nikitaf Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Skrevet 7. Februar 2012 Oscar er Såå Utrolig Herlig <3 Siter
Ara Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Var på hundetreff igjen idag, Oscar storkoste seg Tigger godbiter av ei eller anna hehe Oscar så plutselig ikke lengre ut som en stor valp på sia av han her 1 Siter
Synnikken Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Skrevet 13. Februar 2012 Skjønne Oscar! Forresten! Elsker hvordan de store hundene får de andre til å se piiiiiittesmå ut. Miniatyr shäfer og teacup staffe! 2 Siter
Ara Skrevet 13. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2012 Takk Ja alle så jo små ut ved siden av de der hehe Siter
Snøfrost Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Skrevet 13. Februar 2012 gigant hunder er bare de skjønneste valpene moro å følge med Oscar, han vokser jo så fort! Siter
Ara Skrevet 13. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2012 Ja, vokser som ugress for tiden. Begynt å strekke seg ganske mye nå, en stund så det ut som han hadde altfor korte bein syns jeg hehe. Skulle ønske han var liten litt lengre da, nå blir han 5 mnd imorgen og jeg syns det har gått så fort. Syns jeg nettopp fikk hjem en liten lodden sak som lå å sov på fanget mitt, og nå ruver ryggen hans over stuebordet. Siter
Ara Skrevet 14. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2012 Sånn kan det gå når man har en matmor som er countryfan hehe 3 Siter
Zitka Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Skrevet 14. Februar 2012 herregud så søt Hadde det ikke vært for sikkelet, ja da skulle jeg virkelig ha vurdert en Siter
Krilo Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Skrevet 14. Februar 2012 Å herrelighet for en nydelig bamseM vil jo bare klemme og klemme på han der Masse fine bilder av han. Siter
Ara Skrevet 14. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2012 Takk ja han er god å kose med, og han elsker kos også. Angående sikkel så sikler han kun når han har drukket eller når han ser noe veldig godt han har lyst på. Som med de fleste hunder kanskje? bare at han sikler jo mer seige slingser da hehe. Men ikke verre enn å tørke han rundt munnen etter han har drukket, så får man det ikke på seg. Syns det er en så herlig rase at sikkelet skal jeg klare å leve med hehe 1 Siter
Ara Skrevet 18. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Syns det er så koselig når små barn liker hunder så godt. Har desverre ikke barn selv, men her er Oscar med dattera til niesen min. Hun virkelig elsker dyr og det er så koselig å se Hun sto hele tiden å skulle gi han klemmer og sa 'vil ha med Okko hjem' Foreldrene var dog ikke helt enige hehe. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Jeg skjønner godt den lille jenten! Jeg vil også klemme han Han ser ut som en bamse! Siter
Recommended Posts