AussieAllTheWay Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Skrevet 19. Juni 2012 For en sjarmerende fyr! Lykke til Siter
Ara Skrevet 19. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2012 Takk Jeg har lært meg flere tegn han viser når han er nervøs nå. Det er veldig bra, for da kan jeg trekke meg unna når jeg ser det minste lille tegnet. Da vil han føle seg tryggere og få fortere tillit til meg når han ser jeg respekterer ham. Han skjelver lett og lager kaffetrakter aktig lyd når han blir veldig redd, men da har jeg presset ham for mye. Fikk med meg et lite laaavt pip han lager lenge før det, så veldig greit å plukke opp slike ting. Da blir det bedre å jobbe med ham. Han spiser nå villig fra hånda mi, og jeg har fått kose litt med tærne hans gjennom gitteret. Han er ganske aktiv og leker ganske mye. Prøver holde nebbet hans opptatt med pappesker og ting han kan rive i fillebiter, til mer han gjør slike ting til mindre plukker han. Har kost seg masse ute i sola idag 6 Siter
Guest lijenta Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Skrevet 20. Juni 2012 Han var sjarmerende i sitt nedplukede vesen. Tror han vil få det godt hos dere og håper han slutter med plukkingen av fjær og bliren flott fugel igjen Siter
Gjest Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Skrevet 23. Juni 2012 Åh, for noen fantastiske fugler du har! Har ikke sett denne tråden før nå, så har sittet å kost meg gjennom hele nå på morgenkvisten Fugler har aldri vært min type dyr å ha, men det er jo veldig fascinerende å lese om noen som har en så brennende interesse for de som deg! Gleder meg til å høre hvordan det går videre med nykommeren Siter
Ara Skrevet 30. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Golly , min lille hiphop fugl hehe 6 Siter
Guest Yellow Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Golly , min lille hiphop fugl hehe *klipp videosnutt* Fantastisk! Siter
Puttiva Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Vi har visst ikke bare Maria som felles bekjent, men sabla mange andre og Er du 9na fra Snikk-Snakk (for noen år siden...)? Siter
Puttiva Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Morsomt! Sunniva her, hvis du husker meg Siter
Krokus Skrevet 5. August 2012 Rapporter Skrevet 5. August 2012 Nå er jeg litt sugen på en oppdatering her. Hvordan går det med Golly og resten av flokken din frøken Ara? Siter
Ara Skrevet 5. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2012 Hehe glemt litt vekk denne tråden. Men går kjempefint her med hele flokken Golly får mer og mer fjær for hver dag, gått fra 1 liten på stjerten til hele 6-7 små rød bakpå der. Har ikke fått trent med ham så mye som jeg skulle ønsket, så må få tatt meg litt sammen der. Han går enda ikke på hånda, men er en stor kosegris og bøyer hodet med engang han ser meg for å bli klødd i nakken 4 Siter
Krokus Skrevet 5. August 2012 Rapporter Skrevet 5. August 2012 Koselig å høre. Jeg har brukt litt av søndagen min på å le av noen av filmsnuttene de har lagt ut. Hadde ingen anelse om at fugler kunne ha så mye personlighet! Golly bor med de andre fuglene nå? Er de kompiser og aksepterte han med en gang? Siter
Ara Skrevet 5. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2012 Golly da han kom hit 16 juni. Og Golly idag bare halvannen måneder etter Masse små fjør på rygg, vinger og bryst og stjert, og flere er på vei ut 10 Siter
Margrete Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Og Golly idag bare halvannen måneder etter Masse små fjør på rygg, vinger og bryst og stjert, og flere er på vei ut Fine Golly, skal se han trives godt hos deg Jeg spør som en annen, hvordan har han det sosialt med de andre? Alvorlig flotte fugler du har Siter
Ara Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2012 Oi glemte svare på det ser jeg. Han er ganske skeptisk til de andre foreløpig ,noe som er normalt siden de kan fly og han ikke kan. Han vil føle seg mer utsatt siden han ikke kan fly vekk om han blir redd etc. Men det går seg nok til etterhvert, mye nytt som skjer for ham på en gang så. Han bryr seg ikke veldig mye lengre om en anna fugl lander på buret hans, før skreik han. Nå sitter han bare å kikker, så et lite fremskritt iallefall. Jeg ser han er fryktelig nysgjerrig på dem og følger med, så det vil nok bare ta litt tid . 3 Siter
Ara Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2012 Bilder fra utevolieren idag Ikke så vanskelig å se hvem som er den o'store sjefen hehe 3 Siter
Synnikken Skrevet 20. August 2012 Rapporter Skrevet 20. August 2012 Så fint å se hvor godt de har det hos deg! Siter
Margrete Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Bilder fra utevolieren idag Dette er ikke Golly, hvor er han? Får ikke han være ute? Tror jeg har fått meg en favoritt *rødme* 1 Siter
Ara Skrevet 21. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2012 Nei Golly er ikke ute i volieren med de andre. Han kan jo ikke fly, så ville nok blitt redd der ute. Men triller buret hans ut så han får være ute han også 3 Siter
Teserere Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Du har noen herlige fugler Jeg mistet en nymfeparakitt i februar, som jeg hadde hatt i 18 år. Nå skal jeg studere, men etter det skal jeg garantert skaffe meg fugl igjen Litt større neste gang Siter
Recommended Posts