Lola Pagola Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Oooh! Forresten! The 10th Kingdom. Gammel serie fra 90 tallet. Får kjøpt den på DVD. Er vel på totalt 9-10 timer. Anbefales ^^ Jeg leste i tråden i går, og så dette innlegget og leste litt om serien og tenkte jaaa den skaffer jeg meg! Så da gjorde jeg det og: nå har jeg bare sett første episode, men herregud så teit, på en sjarmerende måte de trollene! Helt elendig jo! Tror jeg blir nødt til å se litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Haha! Godt dere har hjulpet meg i desperate tider! Jeg har nettopp lastet ned 2 sesonger av diverse serier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Jeg så meg nødt til å begynne å se dexter igjen, siden jeg har gått tom for serier... gikk så lei, men etter et par års pause er det bra igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Her er min liste over serier jeg følger med på/har fulgt med på: - Mcleod's daughters - Law & order svu - Criminal minds - Missing - The glades - The finder - Shameless - Cougar town - Up all night - Suburgatory - GCB - The big bang theory - Glee - 90210 - Hellcats - Hart of Dixie - The lying game - Revenge - Pretty little liars - The secret circle - True blood - Game of thrones - Spartacus Er en del serier, men jeg har ikke tv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 "Lie to me" ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Jeg leste i tråden i går, og så dette innlegget og leste litt om serien og tenkte jaaa den skaffer jeg meg! Så da gjorde jeg det og: nå har jeg bare sett første episode, men herregud så teit, på en sjarmerende måte de trollene! Helt elendig jo! Tror jeg blir nødt til å se litt mer. Haha ja ikke sant! xD Er i hvert fall veldig flinke skuespillere i serien da ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Vet ikke om det er skrevet, men jeg har begynt å se The lying game, det liker jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Vet ikke om det er skrevet, men jeg har begynt å se The lying game, det liker jeg Hva handler den om? Bare fordi jeg ikke orker google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Hva handler den om? Bare fordi jeg ikke orker google Det er tvillingsøstre som ikke vet om hverandre før de er sånn 16 år. Ei er rik å frekk , andre er fattig barnevernsbarn som er triiiivelig. hehe. Det er mYE drama. De leter etter mora si, så har det skjedd noe muffens. Ganske artig. Er litt som pretty little liars, gøy men små skummelt på et vis Jeg digger det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Klippet fra imdb The show follows Emma (Chando), a kind-hearted foster kid who cant catch a break. She finds out she has an identical twin sister, Sutton (also played by Chando), who unlike Emma was adopted by wealthy parents and is seemingly living an ideal life. After their initial meeting, Sutton talks Emma into stepping into her life for a few days while she pursues a lead on their birth mother. Initially excited to do this favor for her sister, Emma soon learns that Sutton has gone missing and could be in trouble. Now, Emma must decide whether to come clean to Suttons family and risk her own safety in the hope of uncovering her twin sisters true whereabouts, along with the truth about why they were separated in the first place. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Har sett/følger med på: - Supernatural! - Gilmore girls - The Tudors (geeeeniaaaal serie!) - Dexter - Buffy - Angel - My namn is Earl - Dead like me - Firefly - Dollhouse - Weeds - True blood - Jericho - CSI: Las Vegas - Bones - Californication - How I met your mother - Two and a half men (før Ashton, ikke etter) - The big bang theory Trooor det var alle! Veldig glad i tv-serier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Nå kom jeg på en serie jeg pleide å se på, men som plutselig forsvant for meg. Pushing daisies! Den var rar, fin og morsom Den må jeg se ferdig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Nå kom jeg på en serie jeg pleide å se på, men som plutselig forsvant for meg. Pushing daisies! Den var rar, fin og morsom Den må jeg se ferdig! Som ble kansellert etter bare to sesonger Men elsker den serien altså! Så spesiell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Jeg ELSKET lipstick jungle, men den ble og kansellert etter to sesonger snufs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Jeg ELSKET lipstick jungle, men den ble og kansellert etter to sesonger snufs! Samme her! Var liksom en for brå avslutning på alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Nå har jeg begynt å se sons of anarchy på nytt Herreguuud gleder meg til neste sesong! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Og Secret Circle er kansellert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 TSC er kansellert, ja :/ Men vet det er folk som driver med underskriftskampanjer og hele pakka, så får se om det hjelper eller ikke, hehe Har begynt ny sesong av både True Blood og Teen Wolf nå, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Har nettopp begynt å se Blue Bloods - politiserie med Tom Selleck i en av hovedrollene. Vi får se om den er fengende. Ellers er jeg enig med Lola. Neste sesong av SoA kommer ikke kjapt nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 Tcs var jo kjedelig da:p Jeg følger med på True blood Jane by design Pretty little liars Cougar town The middle ❤ Good Christian Bitches (gcb) Hart of dixie ❤ Heartland Flere også sikkert, mange av dem har ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 Good Christian bitches! Foreløpig stoppet etter 1 sesong men den sesongen var bra :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Jeg drar opp igjen denne! Laster ned Episode 1 av Dexter Sesong 7 i dette sekund! Hoho! Ellers.. Tja Listen min over serier jeg har sett på før/ser aktivt/venter på er : The Vampire Diaries - Ny sesong slippes nå i oktober! Glee siste sesongen begynner ta seg opp nå True Blood - Må de derre skuespillerene slutte å ha ett liv og få unger osv, jeg vil ha mer serie Dexter - Sesong 7 Ep1 ble sluppet 30 sept. Spratacus - spent på hva som skjer etter at hovedrollen døde av kreft. Finner ingen info noe sted. Suits -falt litt ut av uviss grunn.. men har noen episoder liggende i "reserve" Switched at Birth -falt litt ut etter den lange pausen, men vurderer ta opp igjen. Shameless- ikke sett på endel episoder, så meg litt "mett" for en stund. Merlin - venter på ny sesong, virker som jeg må vente leeenge.. Secret Circle - ikke gidd opp og håper på sesong2 ennå. Teen Wolf - Ny sesong neste år regner jeg med Game of Thrones - Venter på ny sesong Nip/Tuck - Så jeg slavisk på ungdomsskolen, kanskje ta opp igjen.. men syns det ble veldig "drama" aktig etterhvert. Pretty Little Liars - Orket ikke mer etter en sesong Once Upon A Time - Naah, datt ut her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Har ingen nevnt Battlestar Galactica? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Jeg lurer litt på å begynne på The Mindy Project, noen som har sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Endelig har noen av favorittene mine begynt på igjen :-D Grim Fringe Sons of anarchy (wee! ) Dexter Once upon a time Så da skal det ikke bli noe problem å forsømme pensum iallfall. Kommer til å savne å pendle litt faktisk, så f.eks hele the 4400 på toget :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts