Synnikken Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Jeg er så frekk at jeg stjeler ett bilde fra Fb som Astrid var tagget i. Bildet er tatt av: Elin Lønberg Siter
Nowisclee Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Takk, Synnikk! Jeg prøvde å legge ut selv, men nettet klikket konstant. Skal prøve å få lagt ut noen i ettermiddag. Siter
Fjollebolle Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Gudhjelpe han er lekker...! Og ja, vil definitivt gjerne se flere bilder selv om det absolutt ikke hjelper på den lille forelskelsen jeg har på rasen Siter
eva86 Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Oooh.. L E K K E R ! :D Her skal det følges med Siter
Guest Yellow Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Skrevet 23. Juni 2012 Åååh, så vakker han er! Har bare blitt mer og mer interessert i rasen for fullt. Siter
Hermes Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Skrevet 23. Juni 2012 Fine Martin! Var så heldig at jeg fikk treffe Lundii og Martin i våres (og fikk skyss fra de til og fra LC-stevne på Trøgstad). Kjekke folk og hunder Siter
Recommended Posts