soelvd Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Gutta boys og kullsøsken Monti, Tell og Chili hadde playdate i dag. De koste seg stort i hagen og på tur i skauen 4 mnd Tell: Chili: Monti: Monti og Tell: Monti og Chili: Tell og Chili: Tell: Tell og Chili: Montien: Tell og Chili: Tell og Monti Fravenstre, Chili, Tell og Monti: Siter
Quintinus Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Så vakre! Det siste bildet var herlig - nå fikk jeg skikkelig lyst på jakt golden gitt... Siter
Kaja Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Skrevet 21. Desember 2011 Kjempefine bilder! og jeg digget navnet, Tell! Og enig med Charlotte, det nederste bildet var utrolig fint Siter
Guest Michellus Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Skrevet 21. Desember 2011 Tenk å få tre sånne logrende goldenvalper løpende mot seg a Siter
HeleneFS Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Skrevet 21. Desember 2011 Åååååå de bildene var nydelige, spesielt det nederste Fine jaktgolden det!! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Skrevet 21. Desember 2011 Jeg liker at Monti virkelig er skikkelig gylden! Siter
Irenen Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Skrevet 21. Desember 2011 Så stor Monti er blitt! Vakringen Skulle jeg hatt golden, skulle det definitivt vært jaktgolden. Siter
tulip Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Skrevet 21. Desember 2011 Så herlige valper! Men hva med å klippe styrehåra litt?? Siter
soelvd Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Så vakre! Det siste bildet var herlig - nå fikk jeg skikkelig lyst på jakt golden gitt... Løp og kjøp Tenk å få tre sånne logrende goldenvalper løpende mot seg a Det er litt av en drømmesituasjon ja Jeg liker at Monti virkelig er skikkelig gylden! Jeg også! Han er definitivt mørkest i kullet.. Så stor Monti er blitt! Vakringen Skulle jeg hatt golden, skulle det definitivt vært jaktgolden. Jepp, nå har han rundet 16 kg Sier det til deg også, løp og kjøp! Siter
Recommended Posts