Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye Nina Ottosson leker


Mini
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

jeg la ut filmene av Mini på facebook siden til Nina Ottosson og så skrev hun: Your dog Mini is one of the best dog I seen mastered the games so methodical, it´s great to see, thank you

http://youtu.be/rDNIo2SNsM8 Dog Twister er nok ingen utfordring for MIni...

Mini er kongen av iq leker!

Ja,de er litt dyre,men jeg synes det er verd det,Mini har stor glede av de :) Ja,nesearbeid er også populært,godbitsøk i snøen er favoritten:) Og så er han god på blodspor,her har han funnet hjortefoten:

IMG_3268lh.jpg

Så flink han er! Et godt eksempel på at også små hunder har vett i hodet og kan brukes. Det liker vi! :)

Vi har den samme dog tornadoen som Mini bruker i plast. Skulle prøve den for 3 gang i går og introduserte de benene på utsiden. Men hunden min får ikke tak i benene slik at han får løftet de opp. Han prøvde og prøvde men de skle bare ut av munnen hans. Har du eller noen andre tips på hvordan han kan få bedre tak i de? Siden det er plastikk er de jo ganske glatte.

Litt synd å ødelegge motivasjonen hans siden han virkelig prøver og prøver.

Hva med å binde tau rundt beina, så må hunden dra i tauet for å ta de bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Wow for en imponerende hjerne på Mini :thumbs::icon_clapping:

Jeg ble mer eller mindre sjokkert av å se de videoene, også ser jeg dumt på GG som ikke har skjønt en dritt av de lekene, det er nesten som han pisser på de når han ikke får lov til å tygge på de :pinch:

Hehe,ja han er flink med de lekene:) Håper Dog Worker gir han en utfordring,den er visst den vanskeligste Nina har laget...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow for en imponerende hjerne på Mini :thumbs::icon_clapping:

Jeg ble mer eller mindre sjokkert av å se de videoene, også ser jeg dumt på GG som ikke har skjønt en dritt av de lekene, det er nesten som han pisser på de når han ikke får lov til å tygge på de :pinch:

Hehe, høres ut som min det :P Den ene ble tygd sund da jeg var litt uoppmerksom i 5 min. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler en kloss i det ene "spillet"

Kanskje Mini skal skrive foredrag til oss andre om hvordan lære inn :w00t: Ja det synes jeg :yes:

Hehe,poenget er vel å ikke lære det inn? :) Aktiviseringen er jo når hunden finner ut av det selv,jeg har bare plassert godbitene og så har Mini funnet ut av det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,poenget er vel å ikke lære det inn? :) Aktiviseringen er jo når hunden finner ut av det selv,jeg har bare plassert godbitene og så har Mini funnet ut av det selv :)

Men de skal vel ikke få lov til å bruke alt de vil, begge poter, tenner, snute osv? GG kan finne på å stå den med med frambeina å bare se på meg :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke lært inn noe, bare sagt nei når han begynner og tygge. Brukte lang tid første gangene, men han skjønte poenget rimelig kjapt etterhvert så nå er det lite vits i de jeg har, så må vell investere i noen flere ettehvert ;)

Hemmmm, tror jeg skal leite fram våre til helgen :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke lært inn noe, bare sagt nei når han begynner og tygge. Brukte lang tid første gangene, men han skjønte poenget rimelig kjapt etterhvert så nå er det lite vits i de jeg har, så må vell investere i noen flere ettehvert ;)

Anbefaler Dog Worker,den er vanskelig! Det er den første aktivitetsleken Mini har hatt problemer med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...