pippin Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Noen som har noen fine oppskrifter på halsbånd og seler? Gjerne alt mulig av halvstrup, uten strup osv. Alt innen halsbånd egentlig... Hadde vært morsomt å prøvd seg etterhvert, med å lage. Kan jo lage fine julegaver av det også Og hvordan man broderer på navn, hvilke ringer man bruker og hvor man eventuelt får tak i "ingredienser" osv, for jeg er ikke akkurat kjent for å sy osv. Så hvis noen har noen oppskrifter eller tips så fyr løs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Fant en fin video på youtube som jeg tenker å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg ville kikket på halsbånd som jeg ville "kopiere" da har du på en måte en oppskrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubin Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg hekler sele og halsbånd. Skal legge ut bilde når bissevovsen kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg ville kikket på halsbånd som jeg ville "kopiere" da har du på en måte en oppskrift Ja det blir nok løsninga mi for nomesele osv ihvertfall.. Ellers så er det jo enkelt å lage helt enkle halsbånd. Er vel ikke så vanskelig å brodere på navn. Jeg liker veldig godt Kifanibåndene, og tenker jeg skal kopiere noe sånt Takk for tips folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Makrame av paracord! KJEMPEENKELT! Ligger også en haug av filmer på youtube. Dette er ikke paracord da, men alt tau fungerer jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Jeg lager paracordbånd selv. Kjøper snorer på nett, og det samme med o eller d ringer. Bestilte også klips på ebay som virker solide. HER ligger det bilder av noe av det jeg har laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 PsychoLynx: Hvor kjøper du snorer på nett? Ligger det tutorials andre plasser enn på youtube? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts