Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du musikk du vil dele med meg og resten av Sonen?


Bård
 Share

Recommended Posts

Haha, vær så god! Jeg forguder den sangen her og det er denne sangen jeg sovnet til sammen med min kjære for første gang. Så denne skal vi spille i kjerka, samma hvor ironisk det er. :P

Haha.. :lol: :lol:

Så skal vi spille denne når vi gravlegges (ja, naturligvis skal vi dø samtidig, ingen av oss skal sitte igjen alene):

(Og ellers har vi det bare bra her, takktakk.. :lol: )

Det kunne vært en interessant tråd: Hvilke sanger skal/har du spilt i bryllupet, og hvilke skal spilles i den begravelse? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært en interessant tråd: Hvilke sanger skal/har du spilt i bryllupet, og hvilke skal spilles i den begravelse? :D

JA :D . No har det vel forsåvidt vore nemnt før, men vi hadde altså kyrkjeorgelversjon av kjenningsmelodien til barnetvserien Flukta frå Dyreskogen:

:wub:

Red.: Ja, i bryllaupet vårt, altså. Gravferda er ikkje heilt ferdig planlagt enno...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Dixiechicks, toad the wet sprocket, danielle dax, michelle schocked, emmylou harris, sugerland også bruce springsteen!

Men jeg liker også Henry rollins, panthera, metallica, cc cowboys, anne grete preus og janis joplin, bare for se spennvidden da.

Egentlig liker jeg det meste uten synth og lang ekkel lyd jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JeanetteH:takk for påminelsen om fever ray!lenge siden har hørt på de nå!Må dra for kjøpe plata på fredag nå!;)

Om du ikke har hørt om de er Lamb virkelig et band du kanskje kommer til like;)

Ellers går det mye i nyeste Pj Harvey plata her.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...