LinL Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Da har jeg og valpen endelig kommet oss litt til rette her hjemme. Han er 3 måneder, og ble vaksinert og chippet i dag. Han er ikke min er foreldrene mine som skal ha han Men er så heldig å få tilbringe noen dager med han her i lillehammer før han blir med hjem til jul. Felix er en blandning hvor far er whippet, og mor er halvt bc og halvt schäfer/rottis. Folkens, møt Felix! Siter
Anette Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 så søt,hva er han blanding av? italiensk mynde? Siter
LinL Skrevet 9. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 så søt,hva er han blanding av? italiensk mynde? Legger det inn i startinnlegget jeg Siter
Synnikken Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Søt fyr! Ser tydelig masse Whippet i han Siter
Guest Yellow Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Åh, så nydelig! Er så glad i Whippet og ser masse av det i han, blir spennende å se hvordan han ser ut som ferdig utvokst Siter
Guest Michellus Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 For en nudlig liten fyr a Siter
ida Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Han var utrolig søt, men altså navnet er litt feil, da Siter
Hermes Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Søt fyr! Ser tydelig masse Whippet i han Vi møtte på en whippet/BC-blanding en gang. En av de flotteste whippetene jeg har sett, så blandinger kan lure oss Blir spennende å se hvordan han her utvikler seg, hvor stor han blir og slik. Siter
LinL Skrevet 9. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Han er kjempe herlig! Han er jo 3 måneder, så merker det veldig godt at han er litt klokere enn de valpene vi har hatt som har kommet som 8 uker, finner liksom roen fortere. Vi har ikke hatt uhell inne *bank i bordet*, han har kontroll på blæra, så han må ikke tisse hvert 10 minutt, det er ganske godt egentlig Han følger fint etter i båndet ute, synes det var helt forferdelig til å begynne med, strittet i mot, hoppa og spratt Vi koser oss masse, blir kjempe trist å sende han hjem senere red: jeg måtte forresten "lære" han å ta godbiter. Han skjønte ingen verdens ting, dytta på de med nesta, smakte på det og spytta det ut, rar konsistens Så jeg kjøpte pølser på butikken i dag, så nå har han begynt å ta pølser iallefall. Han spytta ut den første pølsebiten 3-4 ganger før den gikk ned Raringen Siter
LinL Skrevet 15. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2011 Da har jeg og felix endelig kommet oss hjem til jul, hundene har tatt godt i mot han og alt går strålende tjoheeii Aro og Felix kommer godt overens iallefall Siter
idaemiliee Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Skrevet 15. Desember 2011 Åååh, den hadde jeg ikke klart å levere fra meg! Siter
LinL Skrevet 10. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2012 Legger inn et nytt bilde av Felix, eller "fiksern" som han går under Han er så god, og er Aro sin bestevenn. De leker og koser seg, sover sammen, og er bare god Han har vokst, vet ikke helt hvor tung han er, men har strekt seg til 54 cm 1 Siter
LinL Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Felixen er virkelig blitt en flott hund, både utenpå og inni 1 Siter
Recommended Posts