Akita Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Må bare få sagt det. Prøvde igår den nye grandiosaen, var virkelig ikke til å anbefale! Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Her og! Kveldsmaten blir smågodt... I like! Ingen vits i å spise middag i tillegg til masse godt egentlig Best å bare gå rett på godtet. Siter
Raksha Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 I like! Ingen vits i å spise middag i tillegg til masse godt egentlig Best å bare gå rett på godtet. *fnis* Var en veldig god ide i går, men etter hodepina og dømme så tror jeg kanskje ikke det var så smart. Taco til frokost? Siter
Mardina Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Må bare få sagt det. Prøvde igår den nye grandiosaen, var virkelig ikke til å anbefale! Har smakt den jeg også. Og den er IKKE verdt den dyre prisen! Kjøper ikke den igjen... Siter
HeleneFS Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Vel, det er tilbehør. I min verden får jeg alltid pes for å ikke ha en eller annen form for kaninmat i tillegg jeg får alltid pes for å ikke spise frukt.... så man er aldri god nok i denne verden (spiser MASSE grønnsaker) Siter
Debbie Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Har det kommet ny grandiosa- hva slags da?? Her har jeg gått glipp av noe. Jeg skal ha pasta bolognese til middag. Siter
KristinR Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Lutfisk med bacon og ertestuing i dag. Gleder meg :- Siter
Mardina Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Har det kommet ny grandiosa- hva slags da?? Her har jeg gått glipp av noe. Jeg skal ha pasta bolognese til middag. Grandiosa nachos heter den. Med nachos og tacokjøttdeig... Siter
tm100021 Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Fire forskjellige pizzaer, en pølse/kjøttdeig pizza, en kjøttboller/pepperoni, en marinert biffkjøtt og bacon og en med marinert kylling Gleder meg! Håper det blir nok. 1 Siter
ida Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Sånn ser den ut og den står i ovnen nå: Siter
Recommended Posts