MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Wee! Tror dette kullet blir motsatt av forrige gang jeg - fem tisper og en hannhund. Det er jo det jeg har tippet! Bortsett fra at jeg tror det er en ekstra en der inni, enda en tispe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Er det fire jenter og en gutt nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kl.1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. Kallenavn: Tyrion kl.1520 - tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha kl.1543 - tispe 216 gram. kallenavn Meera Kl.16.15 - tispe. kallenavn Dany kl.1655 - tispe 270 gram, kallenavn Arya Selvutnevnt oppteller Mangler vekt på Dany da. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Men det kommer minst to til i følge røntgenbildet, og så ennå en ifølge meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kommer det en gutt til MÅÅÅÅ det bli en Drogo! (Og han kan du sende rett til Åneby) Heia Talli! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kommer det en gutt til MÅÅÅÅ det bli en Drogo! (Og han kan du sende rett til Åneby) Heia Talli! Bare sånn for å være litt OT, Åneby som i Åneby i Nittedalen? Der bodde jeg før Og forresten tror jeg det kommer en hannhund til og en tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 kl.1730 - hannhund 216 gram, kallenavn Summer Nå får vi se om det er slutt eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Det kommer nok en hannhund til se. Krystallkulen min sa det Gratulerer så lenge To hanner og fire tisper, fin deling det synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Wow.. da venter vi bare på premie-valpen, den som går til den som har tippet riktig på selve kullet (altså de 6 foregående!).. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 kl.1730 - hannhund 216 gram, kallenavn Summer Nå får vi se om det er slutt eller ikke Gratulerer! Men ikke Drogo altså?? Skjønner, sparer navnet til valpen min, senere. Helt greit Bare sånn for å være litt OT, Åneby som i Åneby i Nittedalen? Der bodde jeg før Og forresten tror jeg det kommer en hannhund til og en tispe Jupp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Ingvild har ingen store formeninger om kjønn, og er åpen for begge deler. (Når det kommer til kelpievalp altså, det hørtes litt feil ut når jeg skrev det slik. ) Kl.1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. Kallenavn: Tyrion kl.1520 - tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha kl.1543 - tispe 216 gram. kallenavn Meera Kl.16.15 - tispe. kallenavn Dany kl.1655 - tispe 270 gram, kallenavn Arya Bra du tar oppgaven seriøst . kl.1730 - hannhund 216 gram, kallenavn Summer Men du - Summer er jo tispenavn Men herregud - her gikk det jammen unna på slutten - også krysser vi fingrene for at det kanskje kommer en til? . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer! Har fødselen gått greit? Det virker jo som om det gikk nokså radig når hun først satte i gang. Og for en fin kjønnsfordeling! Så får vi se om det lurer seg en til der eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Venter på sistemann. Det er ikke slutt ennå sier min krystallkule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 To hanner og fire tisper, så kjekt! Er nå vel greit med litt jevn fordeling vel? Håper alt går bra fremover, og at Talli ikke er altfor sliten etter strabasene! Men du - Summer er jo tispenavn Det tenkte jeg og! (Krystallkulen min venter på to valper til den, men jeg har jo allerede fått bekreftet at den ikke er helt nøyaktig ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kl.1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. Kallenavn: Tyrion kl.1520 - tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha kl.1543 - tispe 216 gram. kallenavn Meera Kl.16.15 - tispe. kallenavn Dany kl.1655 - tispe 270 gram, kallenavn Arya kl.1730 - hannhund 216 gram, kallenavn Summer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Syntes Summer var et kult hannhund navn jeg Men hvordan vet man at det er slutt? Er det slik at hvis det ikke kommer flere på en times tid nå så er det kanskje tomt liksom? Eller er det noe andre tegn? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 nei,hun har mac Go go talli Kan fint ha det på mac Gratulerer SÅ masse! En til, en til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Blir spennende å se hvor mange som beholder kallenavnene, tipper mange kommer til å gjøre det siden det er så fine navn! Men hvis det ikke kommer minst enda en så har Talli spist tennisballer. Det var da virkelig minst ett hode til på bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Men du - Summer er jo tispenavn Niks, Summer er et guttenavn i A Song of Ice and Fire-sagaen, tenk! Det er navnet på ulven til Bran, en hannulv forøvrig. Et fantastisk dyr. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye Jeanette og Talli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kor morro med så fin fordeling :jump: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Grattis så masse :-) Ypperlig kjønnsfordelig da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer!! :D Håper fødselen har gått greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye med et flott kull! Man blir helt svett av å følge med så intenst så lenge Hurra for ekornbarn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye med seks søte små Vi er visst fremdeles 47 brukere som lurer på om det er helt slutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts