Benedicte Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Skuddsårsvalper hadde vært skikkelig kult Når hunden er 11 år kan man si at den er 2 liksom, og jeg tror ikke noen kommer til å sette spørsmålstegn ved det engang Egentlig tror jeg at de kommer natt til onsdag. Ooooog jeg tipper at det kommer 6 valper, 3 tisper og 3 hanner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Seriøst :blink: Og hun ser liten ut på dette bilde i forhold til virkeligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Seriøst :blink: Og hun ser liten ut på dette bilde i forhold til virkeligheten Off, stakkars!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg skal være kjerringa mot strømmen og jeg tipper 7 valper 4 damer og 3 gærne herremenn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Det er så spennende å følge med altså Masse lykke til med fødsel. Jeg tipper det kommer et helt fotball-lag jeg Det var bare mange som gjemte seg på røngten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Klarer ikke la vær: Talli ser så liten ut i forhold til Betty - men hun er jo egentlig like stor når du sette bildene opp mot hverandre. Håper det var ok, Jeanette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 *klippe* Klarer ikke la vær: Talli ser så liten ut i forhold til Betty - men hun er jo egentlig like stor når du sette bildene opp mot hverandre. Håper det var ok, Jeanette Selvsagt er det det Takk! Talli er forresten nede i 37,00 grader nå. Så i natt eller i morgen tipper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Nå begynner det å bli spennende altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Sååå spennende Håper det for hattifnattene sin skyld, de begynner å se litt sprengte ut hihi Heia Talli!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Fødselsdans! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Snakk om stink eye a! Tjukk og go' har hun blitt, vet om noen valpekjøpere som er spente nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Klarer ikke la vær: Talli ser så liten ut i forhold til Betty - men hun er jo egentlig like stor når du sette bildene opp mot hverandre. Håper det var ok, Jeanette Synes jammen hun har blitt mer grå i snuten og.... (er sikkert bare lys og vinkel ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Venter spent! Tipper 7 valper, 4 tisper og 3 hanner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 ohhh graving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Kanskje hun "tok seg" 3 dager etter siste parring? (Når er jeg stygg, hva?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Kanskje hun "tok seg" 3 dager etter siste parring? (Når er jeg stygg, hva?) Det er ikke lov å SI en gang *sparke litt i MollyC sin rettning* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg tipper de kommer i natt, og det kommer 7 stk som jeg har tippet hele tiden. Denne gangen blir det omvendt fra sist gang hun får kun 1 hannhund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg tror ikke det skjer noe før tidligest i morgen ettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg tipper tre DIGRE hanner *hahahahaha* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Natt til onsdag, det er da det skjer! *titte inn i krystallkulen igjen* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 I morgen må det skje! Da er jeg nemlig hjemme hele dagen! Rene thrilleren dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Dette er jo en kjempethriller! Jeg løp ekstra fort hjem fra tur for å sjekke om det hadde skjedd noe her, heia Talli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Natt til onsdag, det er da det skjer! *titte inn i krystallkulen igjen* Egentlig tror jeg også det De kommer om natten ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Seriøst :blink: Og hun ser liten ut på dette bilde i forhold til virkeligheten Jeg sier jo det, NI stykker! Fortsatt 6 tisper og 3 hanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts