SandyEyeCandy Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Er bare litt vanskelig å dressere de alt nå til å lage bevegelser synkoronisert samtidig som jeg har klart kamera Har du ikke kelpiser da? De blir jo født lydige, de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Har du ikke kelpiser da? De blir jo født lydige, de. Neeei det er BC det! AK blir født som terrorister og må ledes inn på den rette sti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Jeg tror kelpieterrorister er de siste som blir født lydige 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Oohx nå nærmer det seg Er ikke spent i det heeele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Oohx nå nærmer det seg Er ikke spent i det heeele tatt! Det tror jeg ingen av oss på sonen er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sillychampion Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Utrolig spennende tråd! Vi venter valper om 13 dager, så blir ikke lenge etter Talli Lykke til med fødsel og alt som kommer etterpå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 Har du ikke kelpiser da? De blir jo født lydige, de. Kelpiser blir født lykkelig de! Litt sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Nå lurer jeg på når i dag du skal på røntgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 kL.18.30. Så det er leeeeenge til enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Da finner jeg det vel ut når jeg slutter på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Tror jeg tipper 8 terrorister jeg. 5 tisper og 3 hanner! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Kelpiejenta, det synes jeg høres ganske greit ut Men jeg husker ikke hvor mange Jeanette egentlig håper på. Jeg håper det kommer det hun ønsker seg, og det mange andre ønsker seg fra dette kullet Så får vi bare se hvordan det går. Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Har uoffisiellt telt de selv. Nå venter jeg på veterinæren som fikk en akutt pasient for å høre hva hun mener og få en resept på respirot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jeg tipper det er 7 eller 8 terrorister inni Talli jeg 4-5 jenter og resten gutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 6 stk! 2 tisper, 4 hanner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Det ble desverre bare ett bilde pga akutt situasjon på klinikken. 6 skaller er helt sikre, men det er "noe" som ikke stemmer helt nede mot det mørke område. Sist gjemte hun en valp der som kom fram med en annen eksponering. Så 6 kommer det helt sikkert, og kanskje en overraskelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jippi! Kan ikke dere tegne slik dere gjorde på 'vårt' røntgenbilde. Jeg syntes det er så vanskelig å se sammenhengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jippi! Kan ikke dere tegne slik dere gjorde på 'vårt' røntgenbilde. Jeg syntes det er så vanskelig å se sammenhengen! Det kan jeg gjøre Bildene fins forresten i mye større versjon i bloggen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 7 valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jeg tror også det er 7 valper Og det har jeg jo tippet for lenge siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 7 i følge Øivind som syntes det var lettere å se enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 (endret) Her er det jeg og dyrepleier var enig i. Og dyrepleier var inne hos veterinær med det og veterinæren fant det samme, men mente selv det var litt vanskelig å se og at det ble veldig kjapt. Enda større versjon Etter virkelig å ha studert bilde millimeter for milimeter så er jeg ganske trygg på 6, men er åpne for muligheten for en nr.7. Men tror faktisk det bare er 6 Den ryggraden jeg trodde kanskje var nr.7 viser seg høre til den ene skallen når jeg får fulgt bilde ordentlig. Endret 22. Februar 2012 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Det her var vanskelig, jeg så 7 i stad, og nå finner jeg ikke den siste igjen. Kanskje det er 6 da. Eller hva vet jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Er det ikke en skalle til høyre for den øverste? Ellers er jeg helt enig med deg i de seks andre skallene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Er det ikke en skalle til høyre for den øverste? Ellers er jeg helt enig med deg i de seks andre skallene Jo det ser sånn ut! Sånn som de to nede mot venstre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts