Gjest Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Ti på ni: Vi spiser frokost. Balrog pleier ikke få noe da, men her har han igjen noe han ikke orket å spise i forigårs da Ellie hadde løpetid i den mest kritiske perioden. Hun er nå hos foreldrene mine noen dager. Ti på ti: Vi henter hunder til første tur (De vil ut NÅ) Ti på elleve: ...på tur i det triste Desemberværet. Måtte ta av lille minimann som ruller rundt i gjørma på tur. Han har selvrensende pels og er skinnende ren når eieren kommer hjem. Ti på tolv: På vei tilbake til bilen. Gunnar er helt alene på parkeringsplassen idag! Litt over halv ett. ... hos minimann og skriver i boken, før jeg gir han maten når jeg går. Ti på to: ... ute på tur nr. to Treish: ... på vei tilbake fra tur to. Overgang fra skogen til mer bebyggelse. (Da jeg var ferdig med tur kom solen.) Fire Hjemme Fem: ... Øivind har kommet hjem og vi lager god middag Det er fordi han jobber så mye i Desember så vi må utnytte muligheten når vi har den. Seks: ... først nå var den ferdig. (Jeg turte ikke vise vinglasset offentlig på en torsdag. Og duken er ikke så pen stakkars. Men maten var veldig veldig god. Og vegetarianere kan scrolle litt opp, så ser de at jeg bare spiser salat.) Syv ... har laget (kjøpe)pepperkakehus Skal pyntes da. Og vi har hjemmelagede pepperkaker i boksen. Åtte: ... trener bare bittelitt utgangsstillinger med Balrog. Orket egentlig ikke trene noe idag, men fikk heldigvis litt inspirasjon fra amokkbloggen. Ni: Vi var ute på en liten kveldstur der Balrog fikk gå i sele og trekke litt. Så fikk han maten sin og jeg begynte å laste opp bildene. *mangler bilde* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Så fin dag Gøy å se en efit fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Koselig men MØRK dag! Herlighet. Der ut som klokka er 18 på bildet som er tatt i 12-tida...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Nå fikk jeg lyst til å bake pepperkakehus Og den gode middagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Ti på tolv: Hvor er dette? Gøy å se litt av dagen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Fine dagen både for hunder og folk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Koselig men MØRK dag! Herlighet. Der ut som klokka er 18 på bildet som er tatt i 12-tida...! Ja det var veldig mørkt. Også litt mørk innstilling på kamera da Hvor er dette? Gøy å se litt av dagen din Parkeringen ved Burudvann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Jeg misunner deg jobben din! Og, er det en toller-rompe jeg ser? Type Ekiro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Ja det var veldig mørkt. Også litt mørk innstilling på kamera da Parkeringen ved Burudvann Aha...trodde det var på Tanum... *rødme* Har du sett mye orm på Burudvann? Husker da jeg var mindre så "krydde" det av huggorm der, derfor er jeg reddehare og går ikke der, men om det har blitt mindre orm der så er det et fint område å begynne å gå litt mer i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Åh nam, jeg har også lyst på mann som kan lage så god middag!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Stakkars Balrog som får apetitten spolert av kjempeklar Ellie, haha! Du er så fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Kjekk jobb du har, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Jøss, hadde ikke hatt mye imot den jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Jeg misunner deg jobben din! Og, er det en toller-rompe jeg ser? Type Ekiro? Elsker jobben min ja Og Ekiro Aha...trodde det var på Tanum... *rødme* Har du sett mye orm på Burudvann? Husker da jeg var mindre så "krydde" det av huggorm der, derfor er jeg reddehare og går ikke der, men om det har blitt mindre orm der så er det et fint område å begynne å gå litt mer i Tanum har bare en bitteliten parkering ved kirken Men kanskje du mente Vestmarksetra forresten? Går tur der og Det er visst veldig mye orm der om sommeren Åh nam, jeg har også lyst på mann som kan lage så god middag! Ja det anbefales Jeg er heldig. (Elsker mannen min også ) Stakkars Balrog som får apetitten spolert av kjempeklar Ellie, haha! Du er så fin. Ja, det var virkelig synd på han en stund. Tusen takk I lige måde Kjekk jobb du har, da! Jøss, hadde ikke hatt mye imot den jobben Drømmejobben, men hardt i starten. Er så glad vi fikk det til (Jeg og venninne) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Har to stk som gjør korsetstegn her og lurer på hva Balrog synder med! Slike godsaker til frokost!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Fin EFIT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Tanum har bare en bitteliten parkering ved kirken Men kanskje du mente Vestmarksetra forresten? Går tur der og Ja, tenkte på Vestmarka Wæææ, da holder jeg meg unna Burudvann på sommeren fotsatt, jeg er pingle, tiltross for at jeg så orm nesten hver dag da jeg bodde på Dalbo...hater de krypene Var forresten Balrog på golfbanen/Haga sammen pappaen sin i ettermiddag? Er nesten helt sikker på at vi så en Kelpie der, men den gikk sammen en mann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Har to stk som gjør korsetstegn her og lurer på hva Balrog synder med! Slike godsaker til frokost! Ja, tenkte på Vestmarka Wæææ, da holder jeg meg unna Burudvann på sommeren fotsatt, jeg er pingle, tiltross for at jeg så orm nesten hver dag da jeg bodde på Dalbo...hater de krypene Var forresten Balrog på golfbanen/Haga sammen pappaen sin i ettermiddag? Er nesten helt sikker på at vi så en Kelpie der, men den gikk sammen en mann... Nei, men spennende. Lurer på hvem det var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Nei, men spennende. Lurer på hvem det var Ja...skal ikke si 100% sikkert at det var en Kelpie, men både jeg og Else syntes det lignet veldig (den stod litt på avstand) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Morsomt å se hvordan det er å jobbe som hundelufter.. Kjempedigg! Fin dag da Og fine Balrogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Gutta sier de vil veldig gjerne være med på jobben din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts