Bananen Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 To jenter. 5 hunder. Ble ikke så innmari mange bilder, men noen. Ikke så misunnelig på disse områdene her, nei! Hundemølje. Kamar beundrer fargene til Lupin. Nesten hele gjengen. Innkalling på gang! Pøbel og Kasko. 3 Siter
Raksha Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 Fineste! Har noen bilder jeg og, de kommer etterhvert. Siter
Hermes Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 Fineste hundene! Der hadde Hermes likt seg! Siter
Mud Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 Må ikke poste bilder av vakre løpende salukier! Også Kamar da, blir jo penere og penere han * sukk * Siter
Monica123 Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 Kjempe flotte bilder av pene barn Sånne sletter vil jeg også ha ser ut som dere har kosa dere Siter
Raksha Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 "ææh, hva er du?" "uæh! mamma! Den rare saken lukter på meg!" Lykketroll: Siamesisk svarting? Kamar benytter enhver andledning til å sjekke ut den rare langbeinte saken: Vet ikke hva han driver med her, eller noen av dem, for den del. Bittelitt bekymra: Fjollete svartinger: Partners in crime: "I've got your back, bro" To Anetter, fire hanner og en snuser, det er nødt til å bli kaos det. Men fine er dem, hele gjengen 3 Siter
Bananen Skrevet 26. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2011 To Anetter, fire hanner og en snuser, det er nødt til å bli kaos det. Men fine er dem, hele gjengen Enig! Gode alle fem, de med baller, og hun uten livmor og eggestokker! 1 Siter
Raksha Skrevet 28. November 2011 Rapporter Skrevet 28. November 2011 Takk takk, er skikkelig bortskjemt med det området der, er perfekt for salukiløping! 1 Siter
Kaja Skrevet 28. November 2011 Rapporter Skrevet 28. November 2011 Tesh sier at vi må ta oss en tur til Rena og løpe med gutta og snusern! 2 Siter
Raksha Skrevet 28. November 2011 Rapporter Skrevet 28. November 2011 Tesh sier at vi må ta oss en tur til Rena og løpe med gutta og snusern! Enig med Tesh, jeg! 1 Siter
simira Skrevet 28. November 2011 Rapporter Skrevet 28. November 2011 Tesh sier at vi må ta oss en tur til Rena og løpe med gutta og snusern! Kovu vil også være med! Vi kan ta en road trip? Siter
Renate A Skrevet 28. November 2011 Rapporter Skrevet 28. November 2011 Herregud å jeg ler hver gang jeg ser bilder av Pøbel, den bikkja er noe helt for seg selv Også partners i crime da, søte uskyldige hundene 1 Siter
Bananen Skrevet 28. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2011 Herregud å jeg ler hver gang jeg ser bilder av Pøbel, den bikkja er noe helt for seg selv Også partners i crime da, søte uskyldige hundene Pøbel eeer en litt spesiell hund. Siter
Raksha Skrevet 28. November 2011 Rapporter Skrevet 28. November 2011 Kovu vil også være med! Vi kan ta en road trip? Lurt! Men lukisen min er hormontroll med meninger, så han trenger ikke løpe løs med Kovu, men det går jo an å la jentene og kovu leke og jentene og lukisen leke. Byttelitt på det Siter
MonicaT Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Amigo vil gjerne være med også :-) 1 Siter
Tøfflus Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Flotte bilder med fine hunder i en aldeles deilig fri flyt på herlige områder Mine vil også så en vakker dag (ja, jeg vet jeg har sagt det leeenge) kommer vi MonicaT: Amigo har vel egentlig en playdate med Mocca så kanskje vi burde møtes på et jorde snart? Vi møtte en breton igår og den var skumsel den og måtte bofses litt på, men eier bare pøsjet litt så smatt hun vekk gitt 1 Siter
Recommended Posts