-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Det ser jeg ingen grunn til? Hvorfor skulle det det? Jeg kjenner til en håndfull som bruker hund til både gjeting og sport, og jeg har ikke latt meg merke til at noen unngår drakamp ihvertfall. @maysofie Du bruker vel drakamp?
-
Det kan vel godt være tegn på stivhet i kroppen. I tillegg til evt. veterinær så ville jeg fått en fysioterapeut til å sjekke og eventuelt behandle. Våre hadde fysioterapi en gang i måneden de siste årene, for vedlikehold. I tillegg kan det være greit å starte med tilskudd for ledd og sånt om du ikke allerede gir det.
-
Jeg har en bc på snart på 8 år som har startet med lyder når han legger seg ned . Jeg vil nesten si gryntelyd Jeg er var på ting som endrer seg og ønsker ta han med til en vetrinærsjekk så jeg er på den sikre siden . Mener dere er normalt eller er det tegn på sykdom ?
-
Hei!! Noen med bc eller kelpie som har noe negativ erfaring med å bruke drakamp som belønning ved lydighetstrening/annen trening, mens hunden samtidig skal brukes om gjeterhund? Eller andre innspill ang dette? Tenker mest på at de skal stagnere i jakt på sauen, men veit ikke om det er noe å bekymre seg for?? Takk for alle svar
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts