Toivo Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 I Desember venter vi vårt første kull, og vi gleder oss enormt! Rasen er Finsk lapphund, og kombinasjonen er et resultat av lang tids planlegging. På min blogg kan dere lese mer om kombinasjonen: nordanlidenstoaivo.blogspot.com Noen som har noen "uvanlige" tips og triks/råd i forbindelse med valping og valpekull, ikke bokkunnskap og de vanlige greiene, men lure ideer dere har erfart selv eks. så kan dere gjerne fortelle om dem her :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Gratulerer og lykke til! Jeg kommer ikke på noe glupt av tips og triks akkurat nå, men det er jo flere kulltråder her på sonen en kan lese for å få litt innblik i både forberedelser og ting som skjer underveis. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Ohh lykke til! Håper på maaasse bilder *Sikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Glad på dine vegne! Dette blir bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Nå har jeg vært på bloggen å siklet!! heeerlige hunder.. Trenger jeg å si at finsk lapphund står på listen over høyt aktuell hund i fremtiden? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Lykke til med valpekull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Lykke til! Brune lapphunder er bare SÅ nydelige.. Jeg tror jeg er svak for alle brune hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Så spennnede da Finsk Lapphund Lykke til med fødsel og alt det der og det går sikkert helt fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Ohh, spennende! Gleder meg til å se hvordan fargene blir på de små pelsdottene Lykke til videre med fødsel og valpekull! kommer til å følge med, er jo rasen "min" å da blir man jo ekstra engasjert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toivo Skrevet 23. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Nytt BLOGGINNLEGG Det viser seg at vi ikke er 100% enige om hvordan fødselen bør foregå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Nytt BLOGGINNLEGG Det viser seg at vi ikke er 100% enige om hvordan fødselen bør foregå! hehe, jeg leste innlegget tidligere i dag..hun er jo litt søt også da denne bestemte damen og smart er hun, som passet på å få tak og greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Nytt BLOGGINNLEGG Det viser seg at vi ikke er 100% enige om hvordan fødselen bør foregå! Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toivo Skrevet 18. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2011 Har oppdatert bloggen om litt av hvert. Kom 6 brune vidundre til verden. Har blogga om navnetema, Intrauterin posisjon, og bilder såklart ;-) Ta en titt og gjerne kommenter ;-) http://nordanlidenstoaivo.blogspot.com/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 18. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2011 Gratulerer! Du har utrolige flotte hunder, har sett dere flere ganger i ringen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2011 Så herlig! Gratulerer så masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2011 Gratulerer så mye! Gleder meg til å se utviklingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2011 Gratulere med valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts