Heffalumpen Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Heihei sonenfolk. Jeg er da ei jente/dame på 25 år, som er stolt eier av en liten sheltiegutt på 1 år. Jeg har vært inne her å sett en del, fått masse tips innafor trening og div. Jeg syntes dette er toppers, og håper jeg kan lære myyye mer. Her er gullgutten min. Error Siter
LilleZara Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Velkommen! Nydelig gutt du har! Hva heter han? Siter
Heffalumpen Skrevet 12. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2011 Velkommen! Nydelig gutt du har! Hva heter han? Tusen takk. Siter
Heffalumpen Skrevet 12. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2011 For en herlig gutt Tusen takk. Syntes selv han er verdens herligste gutt. Siter
Symra&Pippin Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Hei på deg Heffalumpen, velkommen hit! Siter
Hermes Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Velkommen! Trist syn, den breen bak der! Siter
Heffalumpen Skrevet 12. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2011 Hei på deg Heffalumpen, velkommen hit! Tusen takk. Velkommen! Trist syn, den breen bak der! Tusen takk. Hvorfor trist syn? Siter
pippin Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Fin! veldig fint bilde med vind osv Velkommen hit! Siter
Heffalumpen Skrevet 12. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2011 Fin! veldig fint bilde med vind osv Velkommen hit! Tusen takk for flotte ord. Siter
Hermes Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Hvorfor trist syn? Bare klimapessimisten i meg som kom frem... Breen er jo så liten, ser den har krympet inn ganske mange meter. Hvor er det, egentlig? Siter
Ia Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Velkommen hit! For et nydelig bilde, og ikke minst en nydelig gutt. Gleder meg til å se mer av han! Siter
Heffalumpen Skrevet 12. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2011 Bare klimapessimisten i meg som kom frem... Breen er jo så liten, ser den har krympet inn ganske mange meter. Hvor er det, egentlig? Hehe. Var det jeg trodde. Dette er i Meløy, Nordland. Breen heter Svartisen/Engenbreen og er hjemplassen til mannen min. Er helt fantastisk her, og en veldig populær turistattraksjon. Velkommen hit! For et nydelig bilde, og ikke minst en nydelig gutt. Gleder meg til å se mer av han! Tusen takk. Han er en herlig gutt, som gir meg mye glede. Siter
Gjest Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Bare klimapessimisten i meg som kom frem... Breen er jo så liten, ser den har krympet inn ganske mange meter. Hvor er det, egentlig? Kan jo være naturlige fluktuasjoner Siter
SaraS Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Fantastisk bilde! Velkommen Siter
SusanneL Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Ja, jeg må innstemme i at det er et fantastisk flott bilde - og en virkelig søt hund! Velkommen hit - og husk på å ta oss med en "klype salt" hvis du får merkelige svar av og til... Susanne Siter
Heffalumpen Skrevet 13. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2011 Fantastisk bilde! Velkommen Tusen takk. Ja, jeg må innstemme i at det er et fantastisk flott bilde - og en virkelig søt hund! Velkommen hit - og husk på å ta oss med en "klype salt" hvis du får merkelige svar av og til... Susanne Tusen takk. Hehe, skal prøve å huske på det. Siter
Kensington Gate Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Velkommen! Nydelig bilde! Siter
tm100021 Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Velkommen, morsomt med flere fra samme kommune Siter
Heffalumpen Skrevet 13. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2011 Velkommen! Nydelig bilde! Tusen takk. Velkommen, morsomt med flere fra samme kommune Tusen takk. Jaa, vi bor jo bare 20 min fra hverandre. Siter
tm100021 Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Tusen takk. Tusen takk. Jaa, vi bor jo bare 20 min fra hverandre. Så morsomt at det er så nærme Vi må få til å gå tur en dag eller noe, er ikke så lenge siden jeg klagde min nød her inne om å bo på nytt sted uten turvenner med hunder som kan leke med mine Siter
Heffalumpen Skrevet 13. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2011 Så morsomt at det er så nærme Vi må få til å gå tur en dag eller noe, er ikke så lenge siden jeg klagde min nød her inne om å bo på nytt sted uten turvenner med hunder som kan leke med mine Helt klart. Er mye å går på Hornesset, pluss at mamma og pappa har stoooore marker rundt huset sitt som vi bruker flittig sammen med deres hunder. Jeg gjerda inn tomta rundt huset mitt også, så min kar kan være ute så mye han vil. Siter
tm100021 Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Helt klart. Er mye å går på Hornesset, pluss at mamma og pappa har stoooore marker rundt huset sitt som vi bruker flittig sammen med deres hunder. Jeg gjerda inn tomta rundt huset mitt også, så min kar kan være ute så mye han vil. Vi holder på å flytte nå (Eller holder på og holder på, skal være flytta innen 1 desember men enda ikke pakket ned noe hehe...) så får heldigvis inngjerdet hage og litt sånt da, men nå er jeg litt hønemor så mine får bare være ute hvis jeg er ute uansett Jeg har vært borte ved Hornesset bare en gang tror jeg, men er mye borti på den siden der siden hesten vår står på Reipå Bare si ifra om du vil gå tur en dag, mine tre er veldig vennlige Siter
Heffalumpen Skrevet 13. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2011 Vi holder på å flytte nå (Eller holder på og holder på, skal være flytta innen 1 desember men enda ikke pakket ned noe hehe...) så får heldigvis inngjerdet hage og litt sånt da, men nå er jeg litt hønemor så mine får bare være ute hvis jeg er ute uansett Jeg har vært borte ved Hornesset bare en gang tror jeg, men er mye borti på den siden der siden hesten vår står på Reipå Bare si ifra om du vil gå tur en dag, mine tre er veldig vennlige Hvor skal dere flytte da? Hehe, han er ikke alene ute da, siden jeg røyker.*Host* Åh, hest er gøy. Det skal jeg absolutt gjøre Siter
Recommended Posts