Ia Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Kjære sonen, hvor har undertitlene våre blitt av? Går det an å få dem tilbake? De var så fine.. 2 Siter
Gjest Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Du har da fortsatt undertittel du? Prinsesse står det under navnet ditt, over bildet ditt. Siter
Anette Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Du har da fortsatt undertittel du? Prinsesse står det under navnet ditt, over bildet ditt. tror hun mente i trådene 2 Siter
Ia Skrevet 10. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2011 Du har da fortsatt undertittel du? Prinsesse står det under navnet ditt, over bildet ditt. tror hun mente i trådene Ja, mente trådene! Prinsesse er vel bevart Siter
Ingvild Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Må innrømme at jeg bortimot aldri har lest undertitlene, jeg. Så jeg klarer meg godt uten! Bare for å skape litt motvekt. Siter
Guest 2ne Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Må innrømme at jeg bortimot aldri har lest undertitlene, jeg. Så jeg klarer meg godt uten! Bare for å skape litt motvekt. Me2 Siter
Recommended Posts