SandyEyeCandy Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Hvem skal? Jo, det er oss, det! Knertis er påmeldt junior første dagen og unghund andre. CACIB, liksom, særlig. Men hun er forhåpentligvis i full pels, og ER jo en pen hund. (Og mtp at hun tok certet på sin første utstilling som junior i Sverige, i konkurranse med 12-13 andre tisper, så er det jo lov å være stolt og dra med bikkja på ting). Reisefølget kan fortelle om seg sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg vil, men har ikke rååd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Hadde det vært et par dager seinerer hadde vi dratt, men Tuva fyller ikke 2 år før 10 Januar så da har ikke vi noe å hente der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Hadde det vært et par dager seinerer hadde vi dratt, men Tuva fyller ikke 2 år før 10 Januar så da har ikke vi noe å hente der Hvorfor ikke? Svenske cert er jo hvilende nå Jeg har ingen planer om å dra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 (endret) Vi drar ikke dit for å "hente noe", vi, men som en trivelig tur med skjønne hunder og gode venner, og ikke minst for å se på de svenske shibaene (som det er veldig mange flere av enn i Norge). Med en så tallfattig rase er det hyggelig å møte bekjentskaper utover landegrensene. Edit: Og så koster sjølve utstillinga bare 343 kroner! (Ja, jeg har litt sukker-rush denne dagen). Endret 8. November 2011 av SandyEyeCandy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Hvorfor ikke? Svenske cert er jo hvilende nå Jeg har ingen planer om å dra.. Ja, men hun har 2 stk allerede, så trenger ikke enda et før hun har fylt 2 år Det første tok hun faktisk på My dog ifjor Men gidder ikke bruke så mye penger på noe vi ikke trenger, selv om det er en kjempefin utstilling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Vi drar ikke dit for å "hente noe", vi, men som en trivelig tur med skjønne hunder og gode venner, og ikke minst for å se på de svenske shibaene (som det er veldig mange flere av enn i Norge). Med en så tallfattig rase er det hyggelig å møte bekjentskaper utover landegrensene. Edit: Og så koster sjølve utstillinga bare 343 kroner! (Ja, jeg har litt sukker-rush denne dagen). Halvparten av de som skal dit med staffer er jo nordmenn, og de ser jeg ellers i året, det samme med de svenske hundene. Det er liksom ikke noe nytt å se som du ikke har sett før Opps, dobbeltposta. Jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg har lyst,men har forløpig ikke noe reise følge.. Sandra har du link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg og Joshi skal! Tror vi. Det er så enkelt for meg, for faren min bor i Göteborg, og da er det bare å bo hos han. Billig Og da kan man jo ikke la være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg hadde tenkt til med Amiga og Issi sammen med Labbis og evnt Lill. Men planene er lagt litt på is ettersom ting forandrer seg. Var veldig fin utstilling sist jeg var der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg har lyst,men har forløpig ikke noe reise følge.. Sandra har du link? Her er link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Her er link. Takk takk,men fytti og dyrt det var og melde på etter 10 nov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Juppjupp, jeg har ustillingsabstinenser, og liker meg godt på MyDog, og når jeg fikk lurt med meg SandyEyeCandy var det jo ikke noen tvil. Så nå har jeg meldt på begge to. Jeg har ingen store forventninger for to for meg ukjente dommere, men det er koselig med en tur, greit å få sett hva som finnes i Sverige av pene hanner for tiden, og ikke så mye annet som skjer i januar. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg kommer, sammen med L8 L og Hoppetussa. De kan jo selv skrive hvem de skal ha med Vi har dette som fast jentetur, med hotell og shopping Göteborg rundt Blir så bra så! I år har jeg meldt på Anya(som muligens fortsatt er i bikini da , og kanskje blir hjemme pga) i championklassen, og Gaia(Kastanjelidens Busan) i åpenklasse, begge dager. Da kan jeg gå med begge selv og det er litt taktisk også, Anya er stor og har "rar" farge derfor er hun påmeldt i Chk. Mens Gaia er idell str og sort, litt mer typisk Begge jentene står for championatet, Anya for det svenske og nordiske og Gaia for det svenske. Hadde vært stas å fått både cert og cacib, men turen i seg selv blir nok bra, og dommerne er ukjente for meg så det kan jo gå alle veier 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. November 2011 Rapporter Share Skrevet 9. November 2011 Hotellrom er bestilt og påmelding sendes over helga, så da blir det tur på oss også I fjor reiste vi hjem med 3 res.cert (vel egentlig ikke, siden den nye regelen om res.cert trådde i kraft dagen etter utstillingen, but still..), hadde vært gøy om en av de kom en plass høyere opp denne gangen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. November 2011 Rapporter Share Skrevet 9. November 2011 Gah,jeg har lyst for turens skyld og for kosens skyld. Men siden vi ikke har noe å hente der, så går jeg ikke land og vann for å få ordnet meg ubetalt fri for det. Har ordent så jeg har fri i julen, så da får vel det holde. Hadde de ringt fra Hamar i dag og fortalt meg at alle disse millionene er på vei inn på kontoen så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 9. November 2011 Rapporter Share Skrevet 9. November 2011 Hmmm...er det sånn at det er valpeshow der også? Hvis det er det, kanskje jeg får med meg gubben på en liten shoppingtur, med en liten utstillingsstopp på veien Fin trening til Bø for Lexi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. November 2011 Rapporter Share Skrevet 10. November 2011 Jeg kommer, sammen med L8 L og Hoppetussa. De kan jo selv skrive hvem de skal ha med Vi har dette som fast jentetur, med hotell og shopping Göteborg rundt Blir så bra så! I år har jeg meldt på Anya(som muligens fortsatt er i bikini da , og kanskje blir hjemme pga) i championklassen, og Gaia(Kastanjelidens Busan) i åpenklasse, begge dager. Da kan jeg gå med begge selv og det er litt taktisk også, Anya er stor og har "rar" farge derfor er hun påmeldt i Chk. Mens Gaia er idell str og sort, litt mer typisk Begge jentene står for championatet, Anya for det svenske og nordiske og Gaia for det svenske. Hadde vært stas å fått både cert og cacib, men turen i seg selv blir nok bra, og dommerne er ukjente for meg så det kan jo gå alle veier Jeg kommer med en eller to franske frosker. Nå er jo første fristen forlenget til 30.11, så jeg har litt tid å bestemme meg på heldigvis! Hovedformålet er å kose seg men om jeg får komme med ønskemål så er det cacib jeg helst vil ha hehe...De siste 2 årene har jeg ikke hatt med og stilt ut hund selv av ulike årsaker, så abstinensene har meldt seg hver gang. Nå er det slutt på det- endelig! Gleeeeder seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. November 2011 Rapporter Share Skrevet 10. November 2011 Ikke dommere for oss i år, desverre... Og rett på forelesningskjør til prosjektledelse fra 3.jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Hmmm...er det sånn at det er valpeshow der også? Hvis det er det, kanskje jeg får med meg gubben på en liten shoppingtur, med en liten utstillingsstopp på veien Fin trening til Bø for Lexi Det er valpeshow fra seks til ni måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Det er valpeshow fra seks til ni måneder. Tusen takk for svar Lexi blir 8 mnd i januar (blir 9 mnd rett før Bø), så kanskje vi skal ta oss en tur. Er det 2 utstillinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Tusen takk for svar Lexi blir 8 mnd i januar (blir 9 mnd rett før Bø), så kanskje vi skal ta oss en tur. Er det 2 utstillinger? Ja, hvis du vil stille både torsdag og fredag, melder du på til både My Dog 1 og My Dog 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jeg vurderer sterkt å ta en tur på denne utstillingen for å kikke litt. Men noen som vet noe om parkeringsmulighetene? Hvis jeg drar vil jeg helst kjøre bil, men hvis det er skikkelig tungvint å parkere er det ikke like fristende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jeg vurderer sterkt å ta en tur på denne utstillingen for å kikke litt. Men noen som vet noe om parkeringsmulighetene? Hvis jeg drar vil jeg helst kjøre bil, men hvis det er skikkelig tungvint å parkere er det ikke like fristende. Er et geeeeeeedigent parkeringshus på selve messen, også er det en liten haug med parkeringshus i området rundt. Slet ikke med å finne parkering ifjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Har veeeldig lyst! Har jo fri i januar, så dette passe jo perfekt! Noen som vet om fristen på valpeshow er gått ut? Mayah blir 6 mnd 2. januar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts