SandyEyeCandy Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Mutter er noe helt spesielt. Foreldra til oppdretteren av mine shibaer har i over 40 år drevet oppdrett av malamute, og en gang vi var på besøk, hadde hun to mutter på besøk. Aiko vandra som vanlig løs rundt på tomta, inntil Tonje kom på at Siska, den ene tispa, kunne være ganske bisk og at vi derfor måtte finne Aiko! Vi skyndte oss rundt huset, og fikk øye på Siska liggende med Aiko krølla sammen foran henne i skikkelig god sovestilling. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 *sukk* Ikke noe er nydeligere enn en malamutevalp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilief Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Nydelig hunder <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Takker Vi har vært i sverige i helgen, og kodak har nått fått seg samboer igjen De er bestevenner allerede. Varga, som hun heter, er en liten malle tispe på 3 år straks, som skal bli brukshunden i huset. Hun skal bli IPO hund, men siden jeg er rimelig fersk innen bruks så kommer vi til og ha hovedfokus på lydighet og spor i år, skal blant annet på trønderkurset i Juni Bilder kommer etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Turtelduene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 I dag har vi vært på en fin tur og kameraet ble med Bilder fra jordet og i fjæra: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Kodak har så fine mørke farger! Og Varga er selvfølgelig Hvor er hun fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Varga kommer fra kennel Furukollen, kjempe skjønn og trivelig tispe med mye motor, så vi ser fram til masse gøyale og lærerike kurs frammover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Varga kommer fra kennel Furukollen, kjempe skjønn og trivelig tispe med mye motor, så vi ser fram til masse gøyale og lærerike kurs frammover hun er supersøt! Grattis med flotte hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Utrolig pen malamute! Har du fått deg malle også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Fine hunder du har. Har jo litt ekstra forkjælighet for spisshunder, og spesielt de "nordlige" så Kodak ble jo min favoritt av de to men Maller er fine hunde de også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Utrolig pen malamute! Har du fått deg malle også? Han er pen(og litt rar ) Jeg har det Så det blir en spennende tid frammover og masse nytt og sette seg inn i, men det blir bare gøy Fine hunder du har. Har jo litt ekstra forkjælighet for spisshunder, og spesielt de "nordlige" så Kodak ble jo min favoritt av de to men Maller er fine hunde de også! Kodak er nok min favoritt utseendemessig, og han har utrolig gøyal personlighet, men malle er en veldig behagelig hund altså sammenligna med en malamute De har begge sine gode kvaliteter Red : Og før noen nevner det, ja Kodak er tjukk:p han er på diett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Han er pen(og litt rar ) Jeg har det Så det blir en spennende tid frammover og masse nytt og sette seg inn i, men det blir bare gøy Så gøy da! Blir nok en liten forskjell ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts