Anette Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg flytter jo i Desember og lurer på hva som er kortest og hvilke klubber som er i området. Vet jo at retrieverklubben er i Sørkedalen, også er jo stovner "enkelt" men kløfta hallen blir jo kjempelangt unna. Så vet noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Er relativt lite hundeklubber utover der. Jar hundeskole er på Lysaker da, de er jo veldig bra, men har litt lite utvalg av kurs. Canis Asker og Bærum blir vel heller ikke så langt, men hundeklubber er det dårlig med, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg har vokst opp ved Røa/ Bogstad, og Retriverklubben var de eneste jeg så som holdt på aktivt i området da. Hvor i området flytter du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg har vokst opp ved Røa/ Bogstad, og Retriverklubben var de eneste jeg så som holdt på aktivt i området da. Hvor i området flytter du? Rett bak campingen i ankerveien Får se om jeg får hengt meg på i retrieverklubben da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg trente mye med retrieverklubben da jeg bodde i Oslo, og da hadde de fellestreninger i Sørkedalen og Bjølsen. Supertrivelige folk, og supertrivelige treninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Oslo og Omegn dressurklubb holder til i Maridalen. Jeg bør på Røa og trener der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Du hadde Bærum Brukshundklubb, og dersom man hadde fått opp interessen igjen hadde det gått an å få igang klubben igjen, men dessverre var styreleder for dårlig til at det holdt seg oppegående.. null samarbeid med andre ord. Men går jo bare an å lage en gjeng, jeg er interessert i en gruppe med fellestreninger her i området. Jeg har bil så jeg kommer meg fra A-B 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Du hadde Bærum Brukshundklubb, og dersom man hadde fått opp interessen igjen hadde det gått an å få igang klubben igjen, men dessverre var styreleder for dårlig til at det holdt seg oppegående.. null samarbeid med andre ord. Men går jo bare an å lage en gjeng, jeg er interessert i en gruppe med fellestreninger her i området. Jeg har bil så jeg kommer meg fra A-B Hadde vært morro å få igang noe igjen Nå har ikke jeg og Chicka kjempe ambisjoner i noen grener, men syntes det er morro å være sosiale og trene litt (hunden er jo egentlig veldig flink, det er meg det skorter på her...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Hadde vært morro å få igang noe igjen Nå har ikke jeg og Chicka kjempe ambisjoner i noen grener, men syntes det er morro å være sosiale og trene litt (hunden er jo egentlig veldig flink, det er meg det skorter på her...) Det jeg så for meg ja, bare en avslappet trening, av hva som helst Hvor folk kan drive med litt av hva de vil Kan ikke folk si hvor de holder til, så kan man kanskje finne et egnet sted som passer for alle Selv holder jeg til på Hosle, ved Sauejordet, men har som sagt bil, og kommer meg rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg bor på Stabekk, kommer meg rundt med buss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Du hadde Bærum Brukshundklubb, og dersom man hadde fått opp interessen igjen hadde det gått an å få igang klubben igjen, men dessverre var styreleder for dårlig til at det holdt seg oppegående.. null samarbeid med andre ord. Men går jo bare an å lage en gjeng, jeg er interessert i en gruppe med fellestreninger her i området. Jeg har bil så jeg kommer meg fra A-B Hadde vært super med fellestrening ja Vi er jo endel som bor borti der såvidt jeg forstod. Fellestrening er gull og alfa omega med Issi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg savner også en skikkelig klubb Drømmer om en superklubb med egen hall slik som Drammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg savner også en skikkelig klubb Drømmer om en superklubb med egen hall slik som Drammen Vi får vel bare starte en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Vi får vel bare starte en *liker* Vi må bare få med noen med mye penger eller egen gård! Kanskje vi kan overta Telenor Arena? (*galgenhumor fra en Stabækfan* ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 *liker* Vi må bare få med noen med mye penger eller egen gård! Kanskje vi kan overta Telenor Arena? (*galgenhumor fra en Stabækfan* ) sørkedalen rideklubb kanskje har ridehus? Ellers synes jeg vi kan lage oss et gartneri å trene i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Ja det er ridehus på Bogstad gård Gartnerier er det jo og endel av rundt om.. Hmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Hvis man vil ordne sin egen hundeklubb, så er det egentlig bare å starte.. Finn et sted, ordne litt aktiviteter og skaffe medlemmer Men det er mye arbeid på de som evt starter det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Vi er gjerne med på treninger osv, om det blir på dager som passer og ikke altfor langt unna i og med at jeg ikke har bil. Vi bor også på Hosle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Dere får flytte hit da så kan dere trene i drammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts