Mud Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 BiTing og HanTredje trenger muligens nye navn. De er en himmelblå hanne (?) og en gulmasket coboltviol hanne. Bilder finnes i undulattråden. De er sjææærster... BiTing er tydeligvis den sindige sjefen, imens HanTredje er en urokråke. Jan - Thomas og Krisa er allerede foreslått og forkastet Siter
SandyEyeCandy Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Haha, du skjønneste vesen med alle disse trådene, altså! Hva med Kobolt og Indigo? Eller skal de være festlige, disse navnene? Siter
Kaja Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Må jo ikke bytte navn! De har jo dritkule navn fra før av Siter
Heidi og Kalizi Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Kan jo ikke bytte navn.. BiTing og han tredje er jo fantastiske navn.. Siter
Guest Jonna Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Ben and Jerry's (homemade Ice Cream) Siter
MaritaS Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Holmes og Watson Nord og Ned Pippip og Kvirrevitt Siter
Teserere Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Når jeg var liten hadde vi to gutter som het Arthur og Agaton Arthur var lyseblå og Agaton var mørkeblå (de ser jeg aldri lenger?). Når det er sagt, syns jeg de navnene de har var kule jeg da Siter
Peers Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Hallo, du kan jo ikke gå bort i fra de kule navnene de allerede har? *klask på lanken* Siter
Guest 2ne Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 *ler* Stakkars Annette, hun skal slippe å kalle de Han Tredje og BiTing om hun ikke vil Siter
ida Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Vedder på at du ikke finner kulere navn, jeg. Han tredje og BiTing er godt begrunnete og herlige navn. Selvfølgelig kunne BiTing og Han Andrè vært mer logisk, siden de bare er to nå, men altså, det blir for opplagt Siter
Zitka Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Hva me pitbull-terje og sokken, eller no? Siter
Ia Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Synes du skal bytte navn, jeg, siden det er det du har tenkt. Men forslag er det dårlig med... Gunnar og Kåre? Høhø. Siter
:)Kine Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Jeg synes du skal kalle den ene noe skikkelig pent og poetisk, også et artig navn på den andre..For eksempel Indigo (som ble foreslått over) og Rolf! Siter
Mud Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2011 Tror jeg faller på å beholde navnene jeg altså. Litt tunge navn og de krever at jeg forklarer navnene hver gang jeg nevner de, men de er liksom BiTing og HanTredje.. 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Vedder på at du ikke finner kulere navn, jeg. Han tredje og BiTing er godt begrunnete og herlige navn. Selvfølgelig kunne BiTing og Han Andrè vært mer logisk, siden de bare er to nå, men altså, det blir for opplagt Tingen og Han Andrè bor jo her, da kan jo ikke hun ha sånne hun og? hehe Siter
Recommended Posts