Tonje Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Bildespam fra helgas turer Felix og Blaze følger med bølgene Oops, glemte å flytte seg Felix kjefter og pubertetslusa gjeiper Bølgene kan spises! sheltie på slep Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Så utrolig gode bilder! Og vanvittig vakre hunder, da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Kjempeflotte bilder! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Tuuusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 åh så utrolig pene de er! flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Åh, herregud, Blaze er blitt så pen! Det er slik en sheltie skal se ut i mine øyne! Perfekt farge og tegninger! Kjempe vakre bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Fine bilder av fine hunder. Syns Blaze har en nydelig farge og et kjemperampete uttrykk Ikke rart Felix må kjefte litt på lillebror Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gina Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Å så fine bilder Og så herlige hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Fine bilder av fine hunder. Syns Blaze har en nydelig farge og et kjemperampete uttrykk Ikke rart Felix må kjefte litt på lillebror Det uttrykket hans stemmer godt overens med virkeligheten ja Tusen takk for så fine tilbakemeldinger alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Du tar utrolig flotte bilder! Nydelige hunder, jeg er skikkelig svak for Blaze kjenner jeg - han er den peneste sheltien jeg vet om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Du tar utrolig flotte bilder! Nydelige hunder, jeg er skikkelig svak for Blaze kjenner jeg - han er den peneste sheltien jeg vet om Åå, så artig å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Fiiiine fine lille sheltien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Så stor og FIN blaze har blitt og felix er jo skjønn som alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Kjempe flotte bilder og flotte hunder Blaze er jo blitt kjempe fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasaan66 Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Nyydelige bilder! Dette må jo være speilrefleks? Og en god fotograf? Hundene taler seg jo av seg selv,men må nevne at jeg elsker fargen på Felix! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Fine hundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Det er så hyggelig når de koser seg sånn sammen. Veldig flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 9. November 2011 Rapporter Share Skrevet 9. November 2011 Nydelige bilder! Og for en fiin sheltie Elsker fargen hennes, vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts