Lemen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Sååå vakker greyhound du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Finfin frøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Ååå så fiiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Han er utrolig fin! Vil gjerne treffe ham snart altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Tusen takk for fine ord! Han er utrolig fin! Vil gjerne treffe ham snart altså Det skal vi få til vettu Skal du til Letohallen i helgen? Kirow skal debutere påmeldt begge dager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 22. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2011 BIR og BIG 2 i Letohallen i dag! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Gratulerer Nydelig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Gratulerer! Fy søren så staselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Han er like fin i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Er det han jeg så på så jeg sølte Solo over hele meg i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Han er like fin i virkeligheten. Du som kom bort på slutten av dagen? Koselig møte på folk Er det han jeg så på så jeg sølte Solo over hele meg i dag? Hahaha! Var det deg? Måtte le da altså.. Det tok jeg som ett kjempekompliment, eller så kunne det tenkes at han var så stygg at du måtte plukke opp haka fra gulvet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Du som kom bort på slutten av dagen? Koselig møte på folk Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Så vakker den er! så den i Letohallen idag, jeg falt helt pladask for den lekre fyren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Hahaha! Var det deg? Måtte le da altså.. Det tok jeg som ett kjempekompliment, eller så kunne det tenkes at han var så stygg at du måtte plukke opp haka fra gulvet Hahaha, det var meg, ja! Følte meg sånn passe dum, men jeg har nok selvironi til å bare le av det! Og nei, han var IKKE så stygg at jeg måtte plukke noe opp fra gulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Så vakker den er! så den i Letohallen idag, jeg falt helt pladask for den lekre fyren! Tusen takk! Så dere ved ringen, den Pointer blaningen du har er bare kjempe herlig! For en søt fyr! Hahaha, det var meg, ja! Følte meg sånn passe dum, men jeg har nok selvironi til å bare le av det! Og nei, han var IKKE så stygg at jeg måtte plukke noe opp fra gulvet. Hehe, selvironi er godt å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Noen nye bilder fra i dag Bare si ifra om dere går lei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 fy f.... så flott hund du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Blir da vel aldri lei av greyhound bilder! Kjempefin! De blir bare bedre og bedre med årene, så tenkt om 4-5 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Tusen takk Gleder meg til han er fullvoksen og får mer masse på kroppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 HAHAHAHAHA! Måtte vise mamma det øverste bildet! TENK hvis jeg hadde hatt brus i hånda nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 HAHAHAHAHA! Måtte vise mamma det øverste bildet! TENK hvis jeg hadde hatt brus i hånda nå! Om du er skriver i samme ring neste gang, skal jeg ta m sugerør til deg. Og smekke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Om du er skriver i samme ring neste gang, skal jeg ta m sugerør til deg. Og smekke... JA! Jeg skal si ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts