MonicaT Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Vi har vært på fasan jakt. Flere bilder og referat finner du på hjemmesiden min Stand Skytter kommer opp Skytter ber om reis Amigo reiser friskt Og fugl letter Det skytes og Amigo er rolig Fornøyd hund Apport av annen fugl senere Liker dette bilder veldig godt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Så morsomt å få se bilder fra jakt Enig i at det siste bildet var veldig fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Flinkiser! Sitter ting bedre på jakt enn på prøver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Det så bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Flinkiser! Sitter ting bedre på jakt enn på prøver? Ja, det gjør det. Vi blir nok begge veldig stresset/gira på jaktprøver og da går det litt over alle støvleskaft Men på jakt fungerer han spurt og det gir meg tilbake trua på at vi skal fikse det på jaktprøver også. Var en veldig flott tur og gøy at det endelig ble felt litt fugl for supergutten. De trenger det også Ble bare bom under høst jakta, så dette var moro. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Kult, også så stolt, flink hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Så moro å se! I sitt rette element. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Så flink han er! Så mye som du er frustrert over denne karen din, så er det veldig stas å se at han faktisk kan jobben sin når det gjelder, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Ja, han er veldig flink. Er ikke uten grunn at jeg har så stor tro på han, for når han ikke tuller seg bort er han sinnsyk Så må bare få kontroll på disse jaktprøvene nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Legger til noen flere bilder Full rulle Vi så også noen sånne Ny situasjon Reis Fugl i lufta (rødt) Og pang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Ja, det gjør det. Vi blir nok begge veldig stresset/gira på jaktprøver og da går det litt over alle støvleskaft Men på jakt fungerer han spurt og det gir meg tilbake trua på at vi skal fikse det på jaktprøver også. Var en veldig flott tur og gøy at det endelig ble felt litt fugl for supergutten. De trenger det også Ble bare bom under høst jakta, så dette var moro. Så bra at det funker så bra under jakt da, tipper dere kommer over kneika på prøver og brått så løsner det og han får vist potensiale sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Stilige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Så bra at det funker så bra under jakt da, tipper dere kommer over kneika på prøver og brått så løsner det og han får vist potensiale sitt. Takk. Det tror jeg også For han er en super duper fantastisk hund. Og det er litt derfor jeg skulle ønske vi kunne lykkes på prøver. For han jakter bra, er frisk, pen og flott gemytt. Ganske bra med andre ord Jeg er super fornøyd med han, selv om det er skuffende at vi i høst har hatt litt stang ut på konkurranser. Men på jakt og trening har det fungert veldig bra. Så en annen skal føre han på konkurranse neste lørdag og så er sesongen over. Og vi kan lade opp til vintern. Da skal jeg gjøre ting litt annerledes og trene mye mer i feltet/fjellet. Så det blir bra. Veldig glad i jakt smurfen min Og det er gøy å jobbe med han, så jeg får bare senke skuldrene, for jeg har jo verdens beste hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts