Mailin Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Stemmer størrelsene på BOT dekkenet med rygglengda til hundene deres? Må bestille dekken, så får ikke prøvd de noen steder, men har hunder med 62, 60 og 46cm lang rygg (sånn cirkus). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Amiga har 52 cm i dekken og er 52/53 cm. Er fra nakkerot til halen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Min eurasier ble målt til ca 60cm rygg (slimålen ville ikkje stå stille...), og har dekken i str 63. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Synes det stemte bra da jeg kjøpte til Arn for noen år siden. Skal du bestille fra Canis? Jeg tenkte å kjøpe til Eine, kanskje vi kunne bestilt sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 15. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Synes det stemte bra da jeg kjøpte til Arn for noen år siden. Skal du bestille fra Canis? Jeg tenkte å kjøpe til Eine, kanskje vi kunne bestilt sammen? Skal ha det tynne og det har ikke canis.. vet ikke helt hvor jeg skal bestille fra, blir vel der jeg finner alle størrelsene tenker jeg ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Skal ha det tynne og det har ikke canis.. vet ikke helt hvor jeg skal bestille fra, blir vel der jeg finner alle størrelsene tenker jeg ;-) Prøv hos jaroshund.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Prøv hos jaroshund.no. Er det "Nettdekken" på denne siden som er det tynne dekkenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Er det "Nettdekken" på denne siden som er det tynne dekkenet? Vil tro det, det står det er tynnere. Send en mail og spør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullulven Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Skal ha det tynne og det har ikke canis.. vet ikke helt hvor jeg skal bestille fra, blir vel der jeg finner alle størrelsene tenker jeg ;-) Er det "Nettdekken" på denne siden som er det tynne dekkenet? Ja det er nettdekkenet som er det tynne. Jeg bestilte i sommer til GG og da sjekket jeg ALLE hjemmesidene jeg fant som solgte dette, selfølgelig ute etter det billigste, og havnet hos Rodeo.no, god kundeservic, rask levering i tillegg til billigst Jeg bestilte str.70 og han er ca 68, den er helt fin når han står og går, men han liker å krølle seg sammen når han sover og da blir den veldig stram i rygglinja så den dras opp/bak i halsen, han skulle hatt en str. større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Du kan ikke gå innom veterinærsenteret og se om de har din str da? Mener jeg så en god del BOT dekken da jeg var der sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Hei kan æ hive mæ med om dokker bestille? Sku hadd sånn vanlig "tjukt" dekken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 størrelsen stemmer fint både på liten og stor her i huset, har to i 31cm til ei som er 31 og ei som er 29 over ryggen, mens fasiten er 54 cm og har str. 55 -sitter kjempebra både på den store og de små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Du kan ikke gå innom veterinærsenteret og se om de har din str da? Mener jeg så en god del BOT dekken da jeg var der sist. Hadde ikke inne i rette størrelser når jeg ringte her om dagen for å høre i alle fall, ellers hadde jo det vært lettest ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Jeg måtte naturlig nok ta greyhound dekkenet. Bestillte 86 cm, og det passer fint til Nitro Han er rundt om 80cm rygglengde, og dekkenet henger litt ned over rumpa, men bare bra det syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Litt OT kanskje, men dere som bruker dette, har dere behov for dette eller det bare "kjekt å ha". Og funker det isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Litt OT kanskje, men dere som bruker dette, har dere behov for dette eller det bare "kjekt å ha". Og funker det isåfall? Det funket på min hund med HD, som slet med vinteren i fjor med mye stivhet. Forsvant da eg fikk tak i dekkenet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Jeg bruker det som vanlig vinterdekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullulven Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Jeg kjøpte det etter anbefaling pga langvarig ryggbetennelse på GG, og vi merket raskere bedring etter å ha brukt den en mnd i forhold til 2 mnd'r på medisin. Nå er han snart friskemeldt men vi merker forskjell på gangarten og humøret hans om vi ikke har brukt BOT på noen dager, han passer selv i sakte gange om han ikke har brukt dekkenet på noen dager. Vi har nettdekkenet s han sover med det på natten og har det på 1-2 timer etter lengere turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Jeg har både det "tynne" og det "tykke" BOT dekkenet, og størrelsesmessig er de like - jeg liker dog det tynne best, synes det sitter bedre inn til kroppen, det liksom former seg bedre etter kroppen, hvis du skjønner... Bare vær litt obs på halefestet til din hund, dvs at hvis du har en hund med lavt halefeste og du vil bruke "hullet" , så bestill gjerne et dekken som er èn eller to størrelser lengere enn rygglengden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts