Cavalierflat Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Så fint at hun er frisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Så bra at hun har fått friheten tilbake ! Og gratulerer med super plassering, moro (vårvær ja... hrmpf) Ja det er deilig at hun kan være løs igjen, hun storkoser seg Takk! Herlig vårbilde Ja nå som snøen er så råtten kan den bare smelte bort! Så fint at hun er frisk Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Fått tatt litt nye bilder av gamla, min sorte perle Hun eeelsker nyper... ...virkelig... ...beste som finnes! Måtte stoppe henne fra å dra på svømmetur her Vakringen Jeg elsker denne hunden! Vakker i profil. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Fineste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Så fine bilder! Nyper er himmelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Nydelig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Så fine bilder! Nyper er himmelen? Jepp, kunne fint klart seg ute en kald dag hun her assa 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Søtest Nyper! Det var da og en ting for en hund å plukke men klør det ikke i halsen hennes? Eller gulper hun dem bare ned hel? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Søtest Nyper! Det var da og en ting for en hund å plukke men klør det ikke i halsen hennes? Eller gulper hun dem bare ned hel? Aida inhalerer maten sin hun men frøene kommer ut hele i andre enden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Nydelig er hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Vakre voffsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Jeg ser hvor dere har gått! Fine grånesedama. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Jeg ser hvor dere har gått! Fine grånesedama. Egentlig rart vi ikke møtes på tur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Egentlig rart vi ikke møtes på tur Jeg går kun i nabolaget om kvelden eller hvis jeg er så sjuk at jeg ikke orker å gå andre steder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Så nydelig hun er! Men sier som de andre; nyper?? Haha, hvor har hun det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Så nydelig hun er! Men sier som de andre; nyper?? Haha, hvor har hun det fra? Tja husker ikke hvordan det begynte, men hun plukker alt av bær selv også alt med litt farge smakes på, hun er skikkelig matvrak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Igår var årets første utetrening, superdeilig! Apportdirigering begynner å bli en hel øvelse. Hun trakk veldig mot den midterste apporten i starten, selv etter hun hadde hentet sideapporten, akkurat som om hun skulle ta med begge I påsken skal vi gå uoffisielt stevne, det blir spennende. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Ååå det så herlig ut! Deilig å få trent nå kjenner jeg Hvor trener du forresten? Slenger meg gjerne med om mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Så herlig hun virker å være!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofiea Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Så søt staff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 14. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Ååå det så herlig ut! Deilig å få trent nå kjenner jeg Hvor trener du forresten? Slenger meg gjerne med om mulig Det hadde vært hyggelig, det er bart på Holmenskjær nå Så herlig hun virker å være! Det er hun! Så søt staff 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Aïda får fortsatt lov til å trekke litt lett. Siste treningsøkt: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Peneste smilet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Happyface Er hun helt frisk igjen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts