Raksha Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Sleng inn bildene dere da vel! Starter med noen fra Kasko i ringen med Yodel som handler på søndagen: "I hate you so much right now!" Fremdeles en smule bekymra: Fikk litt trøst og kos: "Oh, har du gobit?!" 1 Siter
Raksha Skrevet 10. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Glemte jo det fineste bildet av alle! Gutta mine! 1 Siter
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg har bare bilder av meg selv jeg Tok med kamera for å kunne ta bilder av alt annet, men sånt ble glemt i farta. Vi varmer opp litt Tannvisninga Fellesdekk Lineføring Stå under marsj Hopp over hinder Avstandskommanderingen Og et stk fornøyd meg Siter
pippin Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Kjempegøy å se dere Monica! 1 Siter
Benedicte Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Ikke Bildet er tatt av Bente Andersen Siter
SoppenCamilla Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Har MASSE bilder inne i bloggen, som er i banneret. Siter
Maren Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 ingen som har bilder fra gårdshundringen? Siter
rottmaneier Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Jeg har noen fra gårdshundringen, men ble så veldig dårlige bilder! Også var det ikke jeg som var fotograf, men en som tyvlånte kameraet mitt Men kan jo legge ut noen selv om de ikke er særlig bra.. Juniorhanner: Halvbroren til Bali! Samme far, så man ser hvor høyden kommer ifra Deler av juniorklasse tisper Ophelia og hennes argeste konkurrent Prima Pallina Offe spiser skinke Men kan stå fint også da ^^ Offe viser opp seg Bali blir gransket Bali igjen Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Noen av bildene jeg tok på Hamar i AK ringen: Ballemann BIM hanhunden: Ikke Opsis Og ett bilde av meg og Blaze tatt av Bente Andersen Siter
Yodel Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 (endret) Fniser av Kaskos uttrykk, og syntes det var stas å møte Bonden! Håper jeg ikke skremte han for mye med påhivd barnepassing og slikt?? *Plystre* Endret 11. Oktober 2011 av Yodel Siter
Toya Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Fniser av Kaskos uttrykk, og syntes det var stas å møte Bonden! Håper jeg ikke skremte han for mnye med påhivd barnepassibg og slikt?? *Plystre* Barnepass som er så koselig Yodel I allefall turboen deres er bare morsom og titte etter Skal så ha basenji en dag, se så skjønn den svartingen er da! Rak: var det han som var tjukk? Siter
Yodel Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Barnepass som er så koselig Yodel I allefall turboen deres er bare morsom og titte etter Skal så ha basenji en dag, se så skjønn den svartingen er da! Rak: var det han som var tjukk? Hey, kult! Flere jeg kan benytte! (Så jeg deg forresten ? ) Og ja, Rak mente han var tykk, men det er han ikke altså! Kaskebass var i helt perfekt hold, og bør ikke bli tynnere Siter
Raksha Skrevet 11. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Fniser av Kaskos uttrykk, og syntes det var stas å møte Bonden! Håper jeg ikke skremte han for mye med påhivd barnepassing og slikt?? *Plystre* Ser vel ganske tydelig at det er mye annet han heller vil enn å være på utstilling. neida! Han syntes Magnus var litt kjedelig da vi var i grupperingen for han sovna, så han hadde ikke noen å underholde. Nestegang gir vi han Sindre *fnis*' Barnepass som er så koselig Yodel I allefall turboen deres er bare morsom og titte etter Skal så ha basenji en dag, se så skjønn den svartingen er da! Rak: var det han som var tjukk? yep. Nå ble han riktignok slanket ned litt før det, men er jo begrenset hvor mye. Hey, kult! Flere jeg kan benytte! (Så jeg deg forresten ? ) Og ja, Rak mente han var tykk, men det er han ikke altså! Kaskebass var i helt perfekt hold, og bør ikke bli tynnere Dere må huske at jeg sammenligner han med en saluki og en hobbyanorektisk riesen. Siter
Toya Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 hehe Benytte til barnepass eller hva mente du Yodel? jeg har da vært både frivillig og "ufrivillig" pass for deg før Godt en kjenner mange Nei vi holdt oss hjemme i år, og ser ut til at det gikk veien våres uansett Siter
xxx12345 Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Ser vel ganske tydelig at det er mye annet han heller vil enn å være på utstilling. neida! Han syntes Magnus var litt kjedelig da vi var i grupperingen for han sovna, så han hadde ikke noen å underholde. Nestegang gir vi han Sindre *fnis*' Siter
Yodel Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 hehe Benytte til barnepass eller hva mente du Yodel? jeg har da vært både frivillig og "ufrivillig" pass for deg før Godt en kjenner mange Nei vi holdt oss hjemme i år, og ser ut til at det gikk veien våres uansett Fnis, jaaa, det har du jo! Sindre er jaggu heldig. Om han forviller seg på utstilling er det mange som vet hvem han tilhører... he he! Rak: God ide! (Også liker jeg at du sier "neste gang"! ) Siter
Raksha Skrevet 11. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Bonden korrigerer meg her, og sier at det var Magnus som syns han var kjedelig, for han sovnet med engang, var visst ikke Magnus som var kjedelig. 1 Siter
Maren Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 sindre er jo den englen da jeg passer gjerne han på utstilling jeg 1 Siter
Recommended Posts