Gå til innhold
Hundesonen.no

HJELP! Knakk laddern til pcen og vifta laage masse lyd


IdaC
 Share

Recommended Posts

Om laderen er ikke fungerende og du må ha opp pcen og støvrense evnt bytte ting så ville jeg sett på å kjøpe ny laptop med mindre du har noen datakjyndige som kan ta opp og rense den for deg også kjøpe en billig lader på clas. men husk at den må være helt lik, ikke for mye av noe for da kan det ta fyr.

venninna mi kjøpte lader på clas de mente passet og pcen funka og vips sa det poff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om laderen er ikke fungerende og du må ha opp pcen og støvrense evnt bytte ting så ville jeg sett på å kjøpe ny laptop med mindre du har noen datakjyndige som kan ta opp og rense den for deg også kjøpe en billig lader på clas. men husk at den må være helt lik, ikke for mye av noe for da kan det ta fyr.

venninna mi kjøpte lader på clas de mente passet og pcen funka og vips sa det poff.

Jeg kjøpte lader på clas. Slik jeg setter watt styrken på selv! Jeg skrudde først på det laveste, men da ladet ikke dataen, bare var på det den stod på når laderen var i. Jeg skrudde deretter opp helt til jeg så den ladet. Den har ikke begynt å brenne til nå hvert fall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående viftebråk. Kjøp luft på boks, blås ren tastatur. Så skrur du opp vifta på baksiden, sett en penn eller noe inn i vifta slik at den ikke går rundt og blås vekk støv. Alternativt bruk støvsugeren der. Utrolig hvor mye det hjelper på en varm PC med overivrig vifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...