Gå til innhold
Hundesonen.no

Note to self


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Herlig! Men, syntes hun det var for lite altså? Odin hadde vært helt fornøyd med den størrelsen der, han!

Det at det er for lite er det som er problemet ja,blir aldri fornøyd hun :P

haha, ja d va "lite" du gitt... vart bare småbein dærran Zasha får.. :P

Skal følge bedre med neste gang ihvertfall,å ihvertfall kjøpe et bein hun faktisk klarer å bære :lol:

Det burde strengt tatt ringt en bjelle før jeg bestilte. Sto tross alt at det var et elgbein.. :icon_redface::aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: Hun ser nå egentlig rimelig fornøyd ut da, og er hun typisk dachs så tipper jeg det beinet matcher den størrelsen hun mener hun er selv :lol:

Stemmer det! :lol: Hun synes først at det var rart. For hvorfor klarte ikke den store kroppen hennes å bære dette lille beinet? :icon_confused:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hørtes kjent ut.. har også ei lita frøken som tror hun er stor og innimellom prøver å stjele de STORE beina nabohunden får, men hun får de ikke med seg:p

Fin hund du har forresten:D

Enig! :D

Ja,de er rare disse smådyra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke for stort det vettu. :lol: :lol:

Søt hun er. :wub:

Kiwi som valp med bein av passelig størrelse. :ahappy:

IMG_2586_Kiwi_lite.jpg

IMG_2687_Kiwi_lite.jpg

Bare si ifra hvis det ikke er greit at jeg la ut bildene, fjerner dem fort som fy isåfall. :icon_redface:

Søteste! :wub: Ser at hun også tok oppgaven på strak arm :lol:

Herregud! :D Herlig! Hvor fikk du tak i det? Casper hadde digget!

Hvis det er meg du spør,så har jeg kjøpt det på Canis :yes:

http://www.canis.no/...le.php?id=BG235

Edit: Jeg kan virkelig ikke forstår hvor tankene mine har vært da jeg bestilte det.

Det står jo klart og tydelig:

Gi hunden din noe ekstra godt å tygge på. Stort bein fra elg. Holder den i aktivitet lenge.

Måler ca 40 cm.

:blink:

Endret av LilleZara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link :D

Ikke rart du tok feil, du trodde sikkert at bildet var faktisk størrelse!

Men herregud det var jo dritbillig, i forhold til de små drittgreiene som finnes på dyrebutikken her til 50 kr stykket... 4 ganger så lite.

Ja,må jo ha tenkt noe i den banen :rolleyes2: Jaja,jeg har ihvertfal lært. Og nå trenger jeg heller ikke kjøpe nytt på noen år,så ;)

Tror prisen også var med på å lure meg litt,tenkte ikke jeg fikk et såååå stort til den prisen liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
    • Jeg har en eldre hund som ikke kan konkurre eller trene så mye lenger. Hun får lengere turer, masse bad og er mer på hengekøyetur. Hun blir også lånt ut til andre, hun er  med en som jogger korte strekninger , og elsker det. Får jo valp nå, og er utrolig fornøyd med den ordningen.
    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...