Gå til innhold
Hundesonen.no

Note to self


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Herlig! Men, syntes hun det var for lite altså? Odin hadde vært helt fornøyd med den størrelsen der, han!

Det at det er for lite er det som er problemet ja,blir aldri fornøyd hun :P

haha, ja d va "lite" du gitt... vart bare småbein dærran Zasha får.. :P

Skal følge bedre med neste gang ihvertfall,å ihvertfall kjøpe et bein hun faktisk klarer å bære :lol:

Det burde strengt tatt ringt en bjelle før jeg bestilte. Sto tross alt at det var et elgbein.. :icon_redface::aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: Hun ser nå egentlig rimelig fornøyd ut da, og er hun typisk dachs så tipper jeg det beinet matcher den størrelsen hun mener hun er selv :lol:

Stemmer det! :lol: Hun synes først at det var rart. For hvorfor klarte ikke den store kroppen hennes å bære dette lille beinet? :icon_confused:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hørtes kjent ut.. har også ei lita frøken som tror hun er stor og innimellom prøver å stjele de STORE beina nabohunden får, men hun får de ikke med seg:p

Fin hund du har forresten:D

Enig! :D

Ja,de er rare disse smådyra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke for stort det vettu. :lol: :lol:

Søt hun er. :wub:

Kiwi som valp med bein av passelig størrelse. :ahappy:

IMG_2586_Kiwi_lite.jpg

IMG_2687_Kiwi_lite.jpg

Bare si ifra hvis det ikke er greit at jeg la ut bildene, fjerner dem fort som fy isåfall. :icon_redface:

Søteste! :wub: Ser at hun også tok oppgaven på strak arm :lol:

Herregud! :D Herlig! Hvor fikk du tak i det? Casper hadde digget!

Hvis det er meg du spør,så har jeg kjøpt det på Canis :yes:

http://www.canis.no/...le.php?id=BG235

Edit: Jeg kan virkelig ikke forstår hvor tankene mine har vært da jeg bestilte det.

Det står jo klart og tydelig:

Gi hunden din noe ekstra godt å tygge på. Stort bein fra elg. Holder den i aktivitet lenge.

Måler ca 40 cm.

:blink:

Endret av LilleZara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link :D

Ikke rart du tok feil, du trodde sikkert at bildet var faktisk størrelse!

Men herregud det var jo dritbillig, i forhold til de små drittgreiene som finnes på dyrebutikken her til 50 kr stykket... 4 ganger så lite.

Ja,må jo ha tenkt noe i den banen :rolleyes2: Jaja,jeg har ihvertfal lært. Og nå trenger jeg heller ikke kjøpe nytt på noen år,så ;)

Tror prisen også var med på å lure meg litt,tenkte ikke jeg fikk et såååå stort til den prisen liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...