FruSusanneKGulliksen Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 I dag var vi og valgte valp Jeg er vant med hunder siden jeg var liten jentunge. Nå har jeg brukt en del år på å overtale min mann, og endelig . Vi er to voksene mennesker på 27 og 31 år, + en sønn på straks 8. Vi har godt for blaningshund . Mor er schæfer/eng.setter far er schæfer/høski . Og det blei tispe. Legger ved bilde Siter
MaritaS Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 Så utrulig nydelig! Gratulerer! Siter
pippin Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 Gratulerer! Og velkommen! Så nyyyydelig! Denne krabaten må vi få se flere bilder av etterhvert! Siter
FruSusanneKGulliksen Skrevet 5. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 Ja, kommer til å spame med bilder Blir småbarns foreldre igjen vi nå Siter
Synnikken Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2011 Velkommen og gratulerer med bebis i hus Siter
Recommended Posts